جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مرداد 1393     
اصلاح تعرفه‌های آب

فارس: اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به تداوم خشکسالی و کاهش سطح منابع آب در کشور و اهمیت صرفه جویی در مصرف، بر لزوم مدیریت مصرف آب و اصلاح الگوهای مصرف در بخش مصارف خانگی ، بهداشت و کشاورزی تاکید کرد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت آب شرب استانهای کشور و راهکارهای تامین پایدار آن از سوی نماینده وزارت نیرو ارایه شد و توضیحاتی نیز در خصوص تداوم خشکسالی ، وضعیت کلی طرح های آبرسانی کشور، آخرین وضعیت کمبود آب شهرها و کلان شهرها، اهم مشکلات تامین آب، برنامه تامین آب شرب روستاها و چالشهای پیش روی تامین آب شرب پایدار مناطق جمعیتی کشور ارایه شد.

در این نشست همچنین پیشنهاداتی به منظور تامین آب شرب پایدار مناطق جمعیتی کشور ارایه شد که اصلاح تعرفه های آب شرب شهری و روستایی، تخصیص به موقع و متناسب منابع مالی، فعال سازی شورای حفاظت از منابع آب در استانها و تهیه و توزیع وسایل و تجهیزات کاهنده مصرف آب از جمله این پیشنهادات بود.

در این جلسه همچنین بر مدیریت مصرف آب به عنوان یکی از کلیدی ترین سیاستهای کشور در بخش تامین آب شرب و بهداشت تاکید و پیشنهادات و نظرات اعضای شورای عالی برای نحوه تامین منابع مالی طرح‌های آبرسانی کشور و همچنین به کارگیری راهکارهایی برای مصرف بهینه آب ارایه شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: