جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
لومیا ۶۵۰ دو سیم کارته تاییدیه گرفت

مایکروسافت تصمیم دارد تا عضوی جدید را به سری گوشی های لومیا اضافه نماید. یکی از خبرسازترین گوشی های اخیر لومیا ۶۵۰ نام دارد که در تازه ترین خبرها اعلام شده نسخه دو سیم کارته آن نیز تاییدیه گرفته است.

در ابتدا خبرهایی در مورد گوشی لومیا ۸۵۰ و اینکه احتمالا این گوشی آخرین محصول مایکروسافت در سال جاری باشد منتشر شده بود. با گذشت زمان تصاویری از گوشی های احتمالی لومیا و ساخت مایکروسافت منتشر شد که شایعات از گوشی لومیا ۶۵۰ حکایت داشتند. در ادامه از جایگزینی لومیا ۶۵۰Xl به جای لومیا ۸۵۰ خبرهایی منتشر شداما اینها پایان ماجرا نیست.


چند وقت پیش اعلام شد، گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ در دو نسخه تک سیم و دو سیم کارته با شماره های ساخت RM-1152 و RM-1154 به بازار عرضه خواهد شد.


چند روز قبل مدل تک سیم کارت لومیا ۶۵۰ توانست تاییدیه نهایی FCC را دریافت کند و حالا نوبت نسخه دو سیم کارته این گوشی است تا با دریافت گواهی این نهاد، فاصله خود را با بازار به کمترین حد ممکن برساند. 

این محصول میان رده که تا به این لحظه چندین مرتبه سوژه اصلی افشاگری ها قرار گرفته، احتمالا هفته آینده در تاریخ ۱۵ فوریه به طور رسمی رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این گوشی با برچسب های قیمت ۲۲۰ یورویی و ۲۰۰ دلاری به ترتیب در اروپا و ایالات متحده روانه بازار گردد.

از لحاظ مشخصات فنی، لومیا ۶۵۰ به صفحه نمایشی ۵ اینچی در کنار یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و از کارت حافظه میکرو SD هم پشتیبانی می نماید. 

لازم به ذکر است، هفته گذشته همچنین یک سری تصاویر منتسب به نسخه XL گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ در برخی سایت ها منتشر شد که نشان می دهند این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی با وضوح ۷۲۰p بهره خواهد برد. این طور که پیداست کاربران باید منتظر معرفی مدل های تک سیم و دو سیم کارت این محصول نیز در آینده نزدیک باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: