جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مرداد 1393     
خدمات رایگان حمل و نقل عمومی پایتخت به مناسبت عید فطر

به گزارش شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران از خدمات رسانی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت به نمازگزاران در روز عیدسعید فطر خبر داد .

سید جعفر تشکری هاشمی در تشریح تمهیدات ترافیکی روز عید فطر گفت: تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران هم در بخش مترو و هم اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تمام ظرفیت از صبح روز عید سعید فطر در خدمت نمازگزاران خواهد بود .

وی تصریح کرد: صبح روز عید فطر تمامی ناوگان اتوبوسرانی بالغ بر 4 هزار 500 دستگاه اتوبوس از 70 نقطه شهر تهران مساجد و میادین اصلی پایگاه های بسیج نمازگزاران را به سمت محل برگزاری نماز عید جابه جا خواهند کرد و در پایان مراسم نیز به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد .

به گفته معاون شهردار تهران در میادین اصلی شهر  اعم از میدان ازادی،  میددان انقلاب،  میدان امام حسین، میدان هفت تیر، میدان ونک و دیگر مبادی اصلی شهر و 70 نقطه پایتخت اتوبوس های شرکت واحد مستقر هستند.

تشکری هاشمی افزود: خطوط مترو با تمام ظرفیت به صورت رایگان در روز عید فطر خدمات رسانی می کنند. در عین حال در معابری که اعلام محدودیت ترافیکی شده اند به منظور تردد سالمندان و افراد کم توان حرکتی و کودکان تاکسی پیش بینی شده که در این معابر تاکسی های ون مستقر شده اند .

وی از اختصاص 450 دستگاه خودرو تاکسی ون رایگان برای جابه جایی نمازگزاران خبر داد و گفت: تاکسی ها در چهار پهنه شهر تهران جانمایی شده اند و نمازگزاران را به سمت مصلای امام خمینی(ره) می رسانند.

به گفته تشکری هاشمی علاوه بر تاکسی هایی که نمازگران را جا به جا می کند 40 دستگاه تاكسي سواري نیز در ستاد گمشدگان استقرار می یابد. این تاکسی ها نیز در ضلع جنوبي مصلي مستقرند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: