جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
سرویس‌دهی صلواتی به راهپیمایان از 19 پایانه با 230 دستگاه اتوبوس

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،سازمان اتوبوسرانی مشهد 22بهمن امسال نیز چون سال های پیش با مردم همراه می شود و سرویس دهی به راهپیمایان را برای رسیدن به میدان 15 خرداد به عنوان کانون راهپیمایی بر عهده دارد.

 مدیرعامل این سازمان گفت: در 22 بهمن امسال تعداد 19 پایانه موقت با به کارگیری 230دستگاه اتوبوس بصورت صلواتی  انتقال راهپیمایان به کانون راهپیمایی (میدان 15 خرداد) را انجام خواهد داد.

علی اصغر نیشابوری در خصوص این پایانه های موقت عنوان داشت: الهیه، وکیل آباد، آزادی، سرافرازان، میدان شهدا، انقلاب اسلامی، صبا، مصلی، غدیر، انتهای خطوط طرق، شهید مفتح، انتهای بسکابادی(شهرک باهنر)، میامی، فردوسی، خواجه ربیع، مسیر بی آر تی ، انتهای گلشهر ، شهرک مهرگان و میدان بیت المقدس این19 پایانه موقت را تشکیل می دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در صورت اعمال محدودیت ، سرویس دهی تا نزدیکترین نقاط به کانون راهپیمایی که میدان 15 خرداد است انجام می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد یادآور شد: همانند سال های پیش در پایان مراسم، سرویس دهی در مسیرهای برگشت در پنج پایانه موقت و در چهار ضلع حرم مطهر در نظر گرفته شده.

نیشابوری ادامه داد: پایانه شماره یک در روگذر شیرازی حرم مطهر رضوی با تعداد 95 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 2 در میدان بیت‌المقدس (مسیر بی آرتی)با تعداد 35دستگاه اتوبوس(مسیر بی آرتی)، پایانه شماره 3 در بست طبرسی با تعداد 60 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 4 در خیابان نواب صفوی با تعداد 20 دستگاه اتوبوس و پایانه شماره 5 در چهارراه خسروی از چهارراه خسروی نو به سمت چهارراه مدرس با تعداد 20 دستگاه اتوبوس راهپیمایان را در مسیر برگشت به مقصد انتقال خواهند داد.

نیشابوری به 2دستگاه اتوبوس امداد اشاره کرد که در مسیرهای راه آهن وگنبد سبز مستقر می‌شوند تا نسبت به رفع نقص احتمالی اتوبوس ها اقدام نمایند وی همچنین از انجام هماهنگی لازم با پلیس راهور به منظور روان‌سازی ترافیک و محل استقرار اتوبوس ها در روز 22بهمن خبر داد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به هماهنگی لازم برای ارائه سرویس به راهپیمایان اشاره کرد و گفت: تمامی اتوبوس‌های طرح با تراکت ویژه بر روی شیشه جلو و کنار اتوبوس مشخص خواهند شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ابراز امیدواری کرد تا شایسته‌ترین سرویس را به راهپیمایان ارائه دهند.

گفتنی است: تعداد یکصد دستگاه اتوبوس صلواتی نیز برای انتقال دانش آموزان از مدارس به مبداء راهپیمایی و بالعکس در نظر گرفته شده است.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: