جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
پایان انتظار برای افتتاح ایستگاه مترو میرزای شیرازی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 6 از افتتاح ایستگاه میرزای شیرازی واقع در خط سه مترو خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطقه 6 ؛ اظهار داشت: با توجه به بافت متراکم این منطقه و وجود مراکز مهم فرهنگی، تجاری، درمانی و علمی که باعث افزایش جمعیت شناور و ساکن در محدوده شده  امروز با افتتاح این ایستگاه مترو امکان تردد روزانه حدود 30 هزار سفر در ناوگان مترو فراهم می ‌شود همچنین سهولت در تردد شهروندان در خیابان‌های بهشتی، وزرا، قصیر، قائم مقام فراهانی و سید جمال الدین اسدآبادی ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: این ایستگاه با زیر بنای 13 هزار متر مربع و با امکاناتی از جمله آسانسور مخصوص معلولان از سطح خیابان به سکو در حد فاصل ایستگاه مترو میدان جهاد و شهید بهشتی در خط سه مترو که طولانی‌ترین خط ریلی خاورمیانه محسوب شده در خیابان شهید بهشتی و نزدیک خیابان ولیعصر (عج) واقع شده است.

بابایی ادامه داد: با راه اندازی ایستگاه مترو میرزای شیرازی تعداد ایستگاه‌‌های فعال مترو در این منطقه به 11 ایستگاه افزایش یافته که با عبور از نقاط مهم از جمله کمربندی آزادگان، بزرگراه سعیدی، میدان راه آهن، منیریه، چهار راه ولیعصر(عج)، بزرگراه صیاد تا میدان قائم امتداد داشته و با خطوط 6،4،1،7 مترو تقاطع پیدا می‌کند.

شهردار منطقه 6 بیان کرد: ایستگاه متروی میرزای شیرازی امروز پس از مراسم بهره برداری با حضور مسئولان عالی شهری، آماده مسافرگیری و ارائه خدمات به شهروندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: