جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 بهمن 1394     
بازبینی و رفع معایب پل های عابر پیاده و مکانیزه شمال شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه سال نو و در طرح آسمان آبی  زمین پاک پل های عابر مکانیزه و سایر المان های ترافیکی بازبینی و رفع عیب می شوند.

حمید ناصحی در حاشیه بازدید میدانی از طرح انضباط شهری و رفع زوائد فیزیکی از سطح معابر گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه افراد سالخورده و کم توان و زیباسازی نمای بصری شهری کلیه پل های عابر پیاده موجود در سطح منطقه بازبینی ورفع عیب شد.

وی افزود: در این راستا پل های عابر مکانیزه موجود در بزرگراه رسالت، بزرگراه امام علی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، شهید زین الدین و همت و.... در دستور کارقرار گرفت.

ناصحی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای افراد سالخورده و کم توان گفت: به منظور رفاه حال سالخوردگان، پل های مکانیزه موجود در سطح منطقه به جهت اهمیت کارایی برای سالخوردگان وکودکان مورد ارزیابی و رفع معایب آسانسور و روشنایی قرار گرفت.  

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در ادامه از رنگ آمیزی المان های ترافیکی خبر داد و گفت: در طرح آسمان آبی زمین پاک، شستشو ، پاکسازی ورنگ آمیزی المان های ترافیکی و مبلمان شهری سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت .

 وی بهسازی و نصب المان های بوستانی را از دیگر اقدامات طرح آسمان آبی زمین پاک عنوان کرد و گفت: به منظور رفاه حال افراد معلول و کم توان، دستکهای ترافیکی موجود در بوستان ها بهسازی و رنگ آمیزی شد.

ناصحی خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان سال جاری در محلات 20 گانه اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: