جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 بهمن 1394     
بزرگراه امام علی (ع) زمینه بازسازی بافت های فرسوده محلات را فراهم کرد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران،گفت: ساخت بزرگراه امام علی(ع) علاوه بر دسترسی شهروندان از شمال به جنوب شهر درحداقل زمان، امکان بازسازی بافت های فرسوده  درمحلات را نیز فراهم کرد.

در مراسم رونمایی از نامگذاری پل های بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 14که با حضور شهرام گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرتهران و فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 برگزار شد، مرتضی طلایی با اشاره به توجه شورای اسلامی شهر تهران به بازسازی بافت های فرسوده در بودجه سال 95 ، اظهار کرد: امیدواریم با ورود دولت در بازسازی بافت های فرسوده محلات، شاهد حرکت جهادی و تحول بزرگ با عزم ملی جهت رفاه ،عمران و آرامش برای شهروندانی باشیم که در محور بزرگراه امام علی ساکن هستند .

نائب رئیس شورای اسلامی شهرتهران با بیان این که هویت نقطه به نقطه شهر تهران در هویت ملی ما گره خورده است، تصریح کرد: آنچه تا کنون به عنوان تسهیلات برای بافت های فرسوده در محلات در شورای اسلامی شهرتهران پیش بینی شده است متعلق به بافت های بالای 200 متر است.

طلایی با تاکید بر اینکه نامگذاری  پل های  بزرگراه امام علی (ع) به نام  شهدای استان های کشور یک اقدام ملی و براساس سیاست ها و راهبرد های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرتهران بوده است،خاطرنشان کرد: پل های این بزرگراه از شمال به جنوب بر اساس اسامی شهدای استان های کشور نامگذاری شده است.

وی با بیان این که ساخت بزرگراه امام علی(ع) از گذشته در برنامه معابر شهری قرار داشت، ابراز خرسندی کرد که این بزرگراه  در دوران مدیریت دکتر قالیباف به بهره برداری رسید.

این گزارش حاکی ازآن است که فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 نیز با بیان این که شهرداری تهران طی دهه اخیر اقداماتی را در بخش عمران، حمل ونقل، خدمات شهری، محیط زیست و ایجاد زیر ساخت های لازم در شهر انجام داده است اظهار کرد: مشارکت شهروندان در این اقدامات تاثیر گذار بوده است.

شهردار منطقه 14 با تقدیر ازرئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، عنوان کرد: نامگذاری پل های اتوبان امام علی (ع) سبب هویت بخشی به اقدامات عمرانی صورت گرفته ، شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: