جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 بهمن 1394     
خدمات رسانی رایگان تاکسی ها در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اقدام به خدمات رسانی ویژه به راهپیمایان می کند.

مطابق سال‌های گذشته، سازمان تاکسیرانی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اقدام به خدمات رسانی ویژه به راهپیمایان کرده است. در این راستا تعداد 60 دستگاه ون در مسیرهای منتهی به میدان آزادی از ساعت 8 صبح به سرویس دهی رایگان به شهروندان می پردازند.

تعداد 100 دستگاه تاکسی ویژه نیز در ورودی پایانه مسافربری غرب از ساعت 4 صبح آماده جابجایی مسافران شهرهای اقماری به محل برگزاری مراسم هستند.

همچنین ستاد گمشدگان در ساختمان مرکزی در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم دایر بوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

محورهای سرویس دهی حدفاصل ميدان وليعصر(عج) تا چهارراه وليعصر(عج)،حدفاصل پل شهيد ستاری تا جاده مخصوص به سمت آزادی،حدفاصل ميدان حر تا ميدان انقلاب،حدفاصل ميدان امام خمينی(ره) تا ضلع جنوب ميدان فردوسی و حدفاصل ميدان هفت تير تاخيابان انقلاب است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: