جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 بهمن 1394     
احداث بوستان شهید آوینی در بزرگراه امام‌علی(ع)

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15  از احداث یازدهمین بوستان حاشیه بزرگراه امام‌علی(ع) در محدوده منطقه 15 خبر داد و گفت: بوستان شهید آوینی در ضلع شرقی بزرگراه امام‌علی(ع) به وسعت بیش از 3 هزار متر مربع در حال احداث ست.

دکتر علی‌اکبر انجمنی با اشاره به احداث 35 هکتار فضای سبز بدنه بزرگراه امام‌علی(ع) توسط شهرداری منطقه 15 اظهار کرد: احداث فضای سبز در حاشیه این بزرگراه بیشتر به‌صورت رمپ و لوپ‌های بزرگراه آزادگان، بعثت، خاوران و شهید رستگار صورت گرفته‌است.

وی ادامه داد: همچنین فضاهای مناسبی نیز در حاشیه بزرگراه امام‌علی(ع)  برای احداث بوستان محیا بود که تاکنون  10 بوستان در محدوده منطقه 15 احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه 15 از احداث بوستان شهید آوینی در ضلع شرقی بزرگراه امام‌علی(ع) نیز خبر داد و گفت: این بوستان با بیش از 3هزار مترمربع در حال احداث و با بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان این‌که پروژه جنگل‌کاری حدفاصل بزرگراه امام‌علی(ع) و بوستان میرزاکوچک خان نیز در حال اجراست، خاطرنشان کرد: این پروژه به وسعت 4 هکتار در مرحله خاک‌، برداری خاکریزی و کاشت نهال است.

به گفته انجمنی در این پروژه، گونه‌هایی همچون کاج، توت، زبان گنجشک، توت امریکایی و زیتون تلخ کاشت می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: