جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 بهمن 1394     
حمل و نقل عمومی شهریار نیازمند فضای رقابتی است

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز، عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: حمل و نقل عمومی شهریار در اثر فرسودگی و استهلاک با نارسایی های عمده و قابل توجهی مواجه است که راهکار برون رفت از آن را باید در تقویت فضای رقابتی جستجو کرد.

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار ، با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل و نقل عمومی در تحقق توسعه پایدار شهری، عنوان کرد: امروزه یکی از شاخصه‌ها و مولفه های تعیین کننده در ارزیابی رشد و شکوفایی جوامع در حوزه مدیریت شهری مشمول حمل و نقل عمومی می شود.

وی افزود: علی رغم اهمیت موضوع، شهر شهریار با مشکلات متعددی دراین حوزه روبرو است که ساماندهی و بهبود وضعیت موجود مستلزم عزم جدی، همتی عالی و برنامه ریزی های کارشناسی شده است.

درخشان گفت: یکی از خلاء های جدی در عرصه حمل و نقل عمومی فقدان فضای رقابتی است که در سطح کمی و کیفی خدمات نقش بسزایی ایفا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:باید فعالیت ها درحوزه حمل و نقل به صورت واقعی به اتحادیه های مردمی واگذار شود و در چنین بستری می توان نسبت به تغییر و تحول کمی و کیفی خدمات و به روز شدن سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از پیش امیدوار بود.

وی یادآور شد: مجموعه شورای شهر در حد بضاعت خویش تلاش کرده کاستی ها و نارسایی ها را به حداقل ممکن کاهش دهد با این وجود با نقطه مطلوب فاصله بسیار داریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: