جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 مرداد 1393     
دولت انگلستان انتخاب مکان مسیر عبوری پایین رودخانه تایمز را عهده دار شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت انگلستان تصمیم خود را مبنی بر به عهده گرفتن انجام طرح جزییات انتخاب مسیر  عبوری پایین رودخانه تایمز اعلام کرد.

این تصمیم پیرو پاسخ کمیته حمل و نقل عمومی به رایزنی های انتخاب مکان مسیر عبوری که موجب ایجاد بیش از 5700 پاسخ شده است،گرفته شده است.

در دسامبر 2013 دولت اعلام کرد که یکی از سه مکان مورد نظر را در رایزنی ها حذف کرده و بر روی سایر انتخاب ها به نام انتخاب A که به مسیر موجود نزدیک است و انتخاب C  که مسیر A2 و M2 را از طریق A13  به M25 وصل می کند،کار می کند.

مسیر Dartford بخش مهمی از شبکه استراتژیک راه های کشور است.

به عنوان بخشی از آخرین تصمیم،انتخاب مسیر در هر مکان مورد ارزیابی  قرار می گیرد.

با این تصمیم جدید در این مکان،آژانس برگراه های انگلستان قادر به ارزیابی سیستم پرداخت از راه دور جدید Dart Charge است که در ماه اکتبر شروع به کار می کند و وضعیت رانندگی را در مسیر Dartford بهبود خواهد بخشید.

مدیر حمل و نقل Patrick McLoughlin گفت که به عنوان بخشی از مسیر  مداری M25 در اطراف لندن مسیر Dartford  بخش مهمی از شبکه های استراتژیک راه های کشور است.

وی همچنین اضافه کرد:بدون ایجاد هیچ گونه تغییری در ارائه مسیر ،این کار به کمیته اجازه می دهد تا بهترین انتخاب را برای مردم محلی و اقتصاد ناحیه بگیرد که به ترقی شبکه های حمل و نقل و رشد اقتصادی کمک می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: