جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 مرداد 1393     
تقدیروزارت ارشاد ازرسانه‌ها

تسنیم: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از مدیران و تحریریه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی به دلیل حضور کم نظیر خود در اطلاع‌رسانی وقایع اخیر غزه و حمایت از مسلمانان مظلوم این بخش از دنیای اسلام تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت مطبوعاتی در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از حضور بی‌سابقه ملت مومن و انقلابی کشورمان در راهپیمایی روز قدس، از مدیران و تحریریه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دلیل حضور کم نظیر خود در اطلاع‌رسانی وقایع اخیر غزه و حمایت از مسلمانان مظلوم این بخش از دنیای اسلام تقدیر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

بار دیگر حضور همه جانبه مردم روزه دار و فهیم کشورمان در راهپیمایی میراث گراسنگ معمار کبیر انقلاب، قاب و قلم رسانه‌های مختلف دنیا را غافلگیر کرد.

هوشیاری و هوشمندی مدیران و تحریریه رسانه ها در لبیک به دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب برای پرهیز از جنجال آفرینی های حزبی و رصد ویژه منطقه و جهان اسلام، در کنار حضور با شکوه قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم بی پناه غزه، بار دیگر ثابت کرد که رسانه ها نقش حیاتی در بسیج عمومی و وحدت ملی ایفا می‌کنند.

امسال، رسانه‌های مختلف کشور به ویژه مطبوعات فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم و سلایق و مطالبات حزبی و فکری، با دریافتی ظریف و رویکردی در خور تقدیر، اطلاع‌رسانی به هنگام و مناسبی را در خصوص جنایات بی‌سابقه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه سرلوحه کار خود قرار دادند و با عزمی ملی، به فراخوان جمعه تاریخ‌ساز رمضان و پس از آن، شکرانه حضور مردم پرداختند که این مهم قابل تقدیر و شکرگزاری است.

در روزگاری که بنگاه‌های رسانه‌ای مطرح دنیا، روزه سکوت گرفته‌اند، حرکت منسجم و وحدت‌آفرین مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نه تنها در حضور میلیونی و متفاوت مردم در جمعه آخر رمضان‌المبارک 1435 تأثیرگذار بود بلکه باعث شد رسانه‌های در خواب غربی و شرقی، زبان به اعتراف بگشایند و این همراهی و همدلی ملت ایران در دفاع از مظلومیت مردم غزه و خشم مقدس خود از غده سرطانی اسرائیل را فراتر از خبر و رویداد، به تمام جهان مخابره کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: