جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 بهمن 1394     
نقاط حساس با دوربین های کنترل ترافیک رصد می شوند

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از تمهیدات و آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران های احتمالی در شرایط بارش های جوی خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: بر اساس حجم تردد و حساسیت شریان ها در شرایط خاص، 63 موقعیت اولویت دار در منطقه 20 شناسایی شده است تا در زمان بارش های احتمالی جوی اعم از برف و باران، خدمات بهینه از سوی عوامل اجرایی ارائه شود.

کتانباف افزود: 6 موقعیت به بزرگراه های شهید آوینی، شهید کریمی و امام علی(ع) و 14 موقعیت نیز به روستاهای محدوده حریم اختصاص دارد.

وی ادامه داد: خیابان های شهید غیوری، فدائیان اسلام، ورامین، شهید رجایی، شهید اردستانی، شهید قزاقی، سلمان فارسی، قم، هرنجی، شهید رجب نیا و قدس و روستاهای غنی آباد، زمان آباد، اسلام آباد، قلعه نو، طالب آباد، قاسم آباد و عباس آباد ازجمله اولویت های درجه اول هستند.

کتانباف با اشاره به آماده باش خودروهای برف روب و آتش نشانی برای اعزام به محل در شرایط لازم، گفت: در تلاش هستیم تا در زمان های بارش، امکان رصد موقعیت های اولویت دار از طریق دوربین های کنترل ترافیک در محل ستاد مدیریت بحران منطقه فراهم شود.

وی به تعامل دستگاه ها ونهادهای کمک رسان در منطقه 20 اشاره کرد و افزود: به منظور دستیابی به هم افزایی بیش از پیش، جلسات هم اندیشی با اعضای ستاد مدیریت بحران از جمله عوامل اورژانس، آتش نشانی و پلیس راهور برپا و ظرفیت های عملیاتی آنها برآورد و بررسی شده است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: پیشنهاد معابر جایگزین در زمان مسدود شدن موقعیت های حساس، ساماندهی پیام های 137، جانمایی کیسه های شن و بهره گیری از ظرفیت شورایاری ها و سراهای محله جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان در خصوص نحوه برخورد با بحران های جوی از دیگر تمهیدات مدیریت شهری است که همزمان با فصل بارش های احتمالی جوی انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: