جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 بهمن 1394     
گلکسیA9پرو سامسونگ با ویندوز ۱۰

 

به گزارش itsn : خبری خوب برای طرفداران سیستم عامل ویندوز ۱۰، اینکه سامسونگ نیز در نظر دارد تا فبلت جدید خود را تحت این سیستم عامل طراحی و روانه بازار نماید. به تازگی اطلاعاتی جدید از گلکسی A9 پرو، فبلتی ویندوزی در دست طراحی سامسونگ منتشر شده است.


سامسونگ همیشه سعی دارد دو محصول با ابعاد بزرگ را در لیست فروش خود قرار دهد و امسال نیز گفته می‌شد که شاهد گلکسی S7 پلاس و گلکسی S7 اج پلاس از سوی این کمپانی در زمینه فبلت‌ها خواهیم بود. اما این دو محصول بهار امسال معرفی نخواهند شد و گویا گلکسی A9 پرو نام گوشی هوشمندی است که در فصل بهار معرفی می‌شود.


این اطلاعات توسط منابع معتبری نظیر SamMobile و اینتل منتشر شده‌اند و بر این اساس محصول مذکور شماره مدل SM-A9100 را خواهد داشت. این شماره کد مستقیما با SM-A9100 که شماره مدل گلکسی A9 و نسخه ۲۰۱۶ آن بود در ارتباط است و عدد ۱۰۰ موجود در این شماره مدل حکایت از نسخه پرو آن دارد. به‌نظر می‌رسید که نام پلاس برای نسخه بهبود یافته از دستگاه‌های سامسونگ استفاده می‌شود و با این اوصاف در گلکسی A9 شاهد نسخه پرو به‌جای پلاس خواهیم بود. در خصوص سخت‌افزار گلکسی A9 پرو نیز پیش بینی می شود که سامسونگ مشخصاتی هم‌تراز با گلکسی S6 را در این محصول ارائه دهد.


گفته می‌شود که در زمینه نرم‌افزاری گلکسی A9 پرو از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده خواهد کرد. گفتنی است که چندی پیش سامسونگ تبلت گلکسی TabPro S را نیز با این سیستم‌عامل عرضه کرد که با وجود کارایی بالا، طراحی متفاوتی نسبت به محصولات ویندوزی مایکروسافت نداشت.


با وجود اینکه اندروید محبوبیت بسیار زیادی در زمینه گوشی های هوشمند نسبت به ویندوز ۱۰ دارد اما سامسونگ این بار تصمیم گرفته تا این سیستم‌عامل جدیدی را امتحان کند. گلکسی A9 پرو دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح فول اچ‌دی خواهد بود که از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند. پردازش‌های آن توسط تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ انجام خواهد شد و سه گیگابایت حافظه رم نیز در اختیار آن قرار خواهد گرفت. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی این دستگاه را تامین خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: