جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 بهمن 1394     
ثبت نام 61 هزار نفر برای دریافت طرح ترافیک سال 95

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،یمدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهر تهران با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان دریافت آرم طرح ترافیک گفت : در حال حاضر بالغ بر 61 هزار نفر برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده اند.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در خصوص زمان اعلام واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک اظهار داشت: واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک 95 می توانند اواخر بهمن ماه سال جاری از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir در خصوص احراز شرایط دریافت آرم طرح ترافیک خود مطلع شوند.

وی با اشاره به داشتن مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام افزود: هم اکنون در زمان ثبت نام داشتن بر چسب معاینه فنی از مراکز معتبر ، پرداخت عوارض سالانه خودرو و اخذ گواهی عدم خلافی برای ثبت نام طرح ترافیک الزامی است همچنین باید متقاضیان مدارک  خود را به دفاتر خدمات الکترونیکی ارائه دهند در صورتی که هر شخص نتواند مدارک خود را تحویل دهد به منزله رد شدن آن محسوب شده و وجه آنها استرداد خواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک خاطرنشان کرد: افراد در زمان دریافت آرم طرح ترافیک باید با توجه به تقویم کاری ، روزهای مورد نظر برای ورود به محدوده طرح ترافیک را مشخص نمایند و نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند.

قنبرنژاد با اشاره به مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام گفت: تمامی متقاضیان تنها می توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند همچنین دریافت معاینه فنی معتبر و پرداخت عوارض سالیانه نیز از الزامات ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک است.

وی در پاسخ به  این سوال که آیا آرم های طرح ترافیک سال 94 با توجه به صدور آرم ها طرح ترافیک 95 باز قابل استفاده می باشد تصریح کرد: مدت زمان کلیه مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک از یکم فروردین تا 29 اسفند همان سال به مدت یکسال اعتبار دارد البته در برخی از شرایط خاص نیز این زمان تمدید می شود امید است بتوانیم تا پایان اسفند ماه سال جاری آرم های سال 95 توزیع گردد.

وی با اشاره به آرم های طرح روزانه و هفتگی اذعان داشت: اشخاصی که با توجه به شرایط خاص شهر مجوز دریافت نمی کنند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند تا  بتوانند آرم های روزانه را با سه نرخ متفاوت تعرفه  ای تهیه نمایند که البته در حال حاضر مبلغ این آرم های طرح ترافیک مشخص نیست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: