جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
رغبت مردم به استفاده از اتوبوس را افزایش می‌دهیم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: سعی می‌کنیم؛ مطلوبیت را که یکی از شاخص‌های آن قیمت است، افزایش دهیم و سعی می‌کنیم؛ شرایط به نحوی باشد که مردم رغبت بیشتری برای استفاده از اتوبوس داشته باشند.

پیمان سنندجی درباره قیمت بلیط اتوبوس در سال جدید با بیان اینکه هرساله با توجه به افزایش‌هایی  که در خصوص بیمه، دستمزد و... وجود دارد؛ پیشنهادات خود را به شورا اعلام می‌کنیم، گفت: در حال حاضر پیشنهاد خود را به شورا اعلام کرده‌ایم و منتظریم تا بررسی‌های لازم در شورا صورت بگیرد. همچنین باید مستندات خود را به شورا اعلام کنیم تا بتوانیم به قیمتی برسیم که بخش خصوص، عمومی و مردم از آن استفاده کرده و بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قیمت‌هایی که در حوزه اتوبوسرانی اعلام می‌کنیم در جهت مطلوبیت است؛ یعنی سعی می‌کنیم، مطلوبیت را که یکی از شاخص‌های آن قیمت است؛ افزایش دهیم. لذا سعی می‌کنیم؛ قیمت‌ها به نحوی باشد که مردم رغبت بیشتری برای استفاده از اتوبوس داشته باشند.

سنندجی با تاکید براینکه نگاه شورای شهر به حمل و نقل عمومی است و در خصوص آن برنامه‌ریزی دقیق و تعیین بودجه می‌کند که این مساله شامل اتوبوسرانی هم می‌شود؛ ادامه داد: در هرصورت سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی که بالادستی آن مترو، سپس اتوبوس و در مرحله بعد مینی‌بوس و... قرار دارد؛ بهم پیوسته هستند و نمی‌شود به یک دسته اهمیت داد و به گروه دیگر اهمیت نداد، لذا شورای شهر کاملا به حوزه اتوبوسرانی حساس بوده و براعتبارات آن تاکید دارد و حمایت‌های خوبی هم از این حوزه شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار کرد: سال گذشته نیز به رغم تمامی مشکلات اقتصادی بحش عمده‌ای از برنامه‌های خود را جلو بردیم. عقب‌ماندگی ما در حوزه حمل و نقل عمومی زیاد نیست و امیدواریم بتوانیم بخش‌هایی که باید جبران کنیم را با برنامه‌ریزی‌های آینده اصلاح کنیم.

 اختصاص ۴ هزار دستگاه اتوبوس به راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی همچنین با اشاره به اینکه هرسال و همگام با مردمی که در مراسم‌های خاص شرکت می‌کنند؛ هم برای مجموعه خودمان برنامه‌هایی داریم و هم برای مردم در حوزه حمل و نقل خدماتی ارائه می‌دهیم، بیان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن معمولا 4 هزار دستگاه اتوبوس را به شرکت‌کنندگان در این مراسم اختصاص می‌دهیم و به محل‌های تجمع اعزام می‌کنیم.

سنندجی اضافه کرد: همچنین در مسیر بازگشت نیز اتوبوس‌هایی را در خیابان‌های اطراف  میدان آزادی قرار می‌دهیم که به کار حمل و نقل شرکت‌کنندگان بپردازند.

مدیرعامل شرکت واحد تاکید کرد: در روزهایی با مراسم خاص که کار نقل‌وانتقال شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها را انجام می‌دهیم؛ اتوبوس‌های دپو شده از ساعت 6 صبح آغاز به کار می‌کنند، اما برای اتوبوس‌های مرتبط با خطوط،  ساعت آغاز کار همچون دیگر روزها است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: