جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
برنامه مدرن سازی در سازمان حمل و نقل شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل Metra در شیکاگو به عنوان بخشی از برنامه مدرن سازی 10 ساله 2.4 بیلیون دلاری این سازمان درخواستی برای طراحی و تولید قطارهای جدید اعلام کرده است.

این برنامه که توسط هیئت مدیره Metra در پاییز سال 2014 تصویب شده به منظور خرید قطارهای مسافری و لوکوموتیوهای جدید، اختصاص بودجه به برنامه های نوسازی قطارها و لوکوموتیوهای کنونی و اخصاص بودجه برای نصب سیستم Positive Train Control اعلام شده است.

بخشی از بودجه برنامه مدرن سازی این سازمان توسط برنامه معمول افزایش کرایه تامین می شود و پیش بینی شده با این بودجه بتوان 367 قطار جدید خریداری کرد. زمانی که فروشنده این قطارها انتخاب شود، زمان تولید تا تحویل آن ها حدود 24 ماه خواهد بود و گمان می رود Metra اولین قطارهای خود را در سال 2018 تحویل بگیرد. آخرین باری که Metra برای خطوط خود جدا از Metra Electric قطارهای جدید تحویل گرفت، سال 2006 بود.

مدیر Metra، Martin J. Oberman گفت: "این اقدام گامی رو به جلو محسوب می شود. بازسازی و جایگزینی قطارها و لوکوموتیوها به Metra کمک می کند تا به ارائه خدمات با کیفیت، مطمئن و آسان به مشتریان ادامه دهد."

Metra پیش بینی می کند که بودجه برنامه مدرن سازی اش توسط منابع دولتی تامین شود. برنامه بودجه 2016 این سازمان بودجه خرید 10 قطار جدید را فراهم می سازد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: