جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
اندروید مارشملو برای تبلت شیلد انویدیا

 

 

به گزارش گروه آی تی اس ان :تبلت های سری شیلد انویدیا از قدرتمندترین تبلت های گرافیکی بازار است که به دلیل قابلیت هایش محبوب علاقمندان به بازی می باشد. خبری خوب برای کاربران این دستگاه اینکه بروزرسانی اندروید ۶ مارشملو برای این تبلت قدرتمند ارائه شده است. 

 

انویدیا با معرفی تبلت شیلد نگاهها را به سمت خود کشاند. تبلت شیلد انویدیا یکی از جالب‌ترین محصولاتی بود که انویدیا در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کرد. مهمترین ویژگی این تبلت ها پردازنده به کار گرفته در آن است. اولین عضو از مجموعه محصولات این برند به تراشه Tegra 1 مجهز بود که قدرت پردازشی و گرافیکی فوق العاده ای را به ارمغان آورد.


شرکت انویدیا در ماه دسامبر، جدیدترین نسخه‌ اندروید، یعنی اندروید ۶٫۰ مارشمالو را برای شیلد تبلت K1 عرضه کرد. حالا این شرکت، این بروزرسانی را برای نسل اول شیلد تبلت که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، منتشر کرده است. 


اندروید ۶٫۰ مارشمالو، قابلیت‌های جدیدی را مانند Now On Tap، سیستم مجوز برنامه جدید، عمر باتری بهبودیافته (با حالت Doze)، بهینه‌سازی برنامه و غیره به ارمغان می‌آورد. در این بروزرسانی منتشر شده برای تبلت انویدیا، بروزرسانی امنیتی ژانویه ۲۰۱۶ نیز قرار دارد.


این آپدیت حالت بهینه‌تری را برای سرویس پخش بازی‌های انویدیا ارائه می‌دهد، علاوه بر این رابط کاربری مبتنی بر طراحی متریال را به اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین این محصول در کنار افکت‌های لحظه‌ای را اضافه خواهد کرد. اگر تاکنون پیغام در دسترس بودن این آپدیت را دریافت نکرده‌ایم، می‌توانید با مراجعه به قسمت check for the update manually در صفحه تنظیمات اصلی دستگاه، آن را به صورت دستی دریافت نمایید.


کاربران نسل اول انویدیا شیلد تبلت، هم‌اکنون می‌توانند این بروزرسانی جدید را از طریق خود دستگاه دریافت کنند.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: