جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
نتایج تست باتری گلکسی A5 2016

 
 

به گزارش itsn: سامسونگ به دنبال موفقیت سری گوشی های میان رده گلکسی A، نسخه های ۲۰۱۶ مدل های محبوب آن را نیز در دست طراحی دارد. در همین راستا به تازگی باتری گوشی گلکسی A5 2016 در تست های بنچمارک مورد ارزیابی قرا گرفته و نتایج آن اعلام شده است.


سامسونگ نسخه های ۲۰۱۶ گوشی های A3، A5 و A7 را معرفی کرد. در این سه گوشی شاهد جنس بهتر قاب پشتی نسبت به نسل قبل که جنس مات داشتند، هستیم. در واقع در این سه گوشی شاهد طراحی مشابه پرچمداران سامسونگ یعنی شیشه و فلز هستیم. به علاوه دو گوشی A5 و A7 نسخه ۲۰۱۶ دارای حسگر اثر انگشت در دکمه‌ هوم خود هستند.


سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسیA  با مشخصاتی خوب از جمله باتری های حجیم به نسبت دیگر هم رده های معرفی شدند. گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ علاوه بر مشخصات قدرتمند و طراحی زیبا، دارای یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری است که به نسبت مشخصات آن و بهینه سازی های معمول سامسونگ باید عمر باتری خوبی را از آن انتظار داشت.

 


گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ یا همان A510 دارای صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبلی و برابر ۵٫۲ اینچ است که وضوح FHD هم دارد. پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم سخت افزار این دستگاه را تشکیل می دهد. این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین فرعی ۵ مگاپیکسل بوده و دوربین اصلی آن به لرزشگر اپتیکال مجهز شده است. سیستم عامل این دستگاه اما هنوز اندروید ۵٫۱٫۱ ارائه می شود و جای اندروید ۶ برای آن خالی است که مسلما تاثیر مثبتی در عمر باتری آن خواهد داشت. 


باتری گلکسی A5 2016 مور ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن نیز منتشر شده است. عمر باتری گلکسی A5 2016 در رده بسیار خوب قرار می گیرد و می توان امیدوار بود که سال ۲۰۱۶ سال عمر باتری بسیار خوب برای دستگاه های موبایل باشد.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: