جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
رونمایی از گوشی برندی اروپایی با ویندوز ۱۰

به گزارش itsn : برای علاقمندان به گوشی های ویندوزی، یک گزینه انتخابی جدید معرفی شده است. یک کمپانی اروپایی گوشی جدید ویندوزی را مشخصات کاربرپسند همچون رم دو گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل و طراحی زیبا طراحی و معرفی کرده است.


کمپانی اسپانیایی Funker که در زمینه‌ ساخت گوشی فعالیت می‌کند به تازگی گوشی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته که W5.5 Pro نام دارد. طبق گفته‌ها، این گوشی دارای صفحه‌ ۵.۵ اینچی و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. 


بنابر گفته‌های کمپانی سازنده، زیر قاب گوشی  W5.5 Pro از یک تراشه‌ اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده شده که بر روی این تراشه، یک پردازنده‌ چهار هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز قرار داده شده است. این گوشی میان‌رده یک صفحه‌ ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۲۷۰ × ۷۲۰ پیکسل داشته و از دو گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی استفاده می‌نماید.


یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه‌ تامین انرژی گوشی را دارد. از نظر دوربین، گوشی W5.5  دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی خود است. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۴.۸ × ۷۸.۶ پیکسل به ضحامت ۶.۹ میلی‌متر بوده و ۱۳۵ گرم وزن دارد.


از قرار معلوم این گوشی تنها در رنگ سیاه عرضه خواهد شد. گفته شده که قیمت این گوشی ۲۳۹ یورو که به عبارتی معادل ۲۶۰ دلار است خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: