جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 بهمن 1394     
تهران باید در نوسازی تاکسی های فرسوده سهم 20 درصدی داشته باشد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهردرای نیوز،عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت قصد دارد 90 هزار تاکسی فرسوده را در کشور نوسازی کند، گفت: با توجه به اینکه اکنون 80 هزار تاکسی در تهران تردد دارد، بنابراین انتظار می رود که حداقل 20 درصد از نوسازی تاکسی ها به این شهر اختصاص یابد.

ابوالفضل قناعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور امروز اعلام کرده است که قرار است 90 هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی شود و از امروز تاکسیرانان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.اما اشاره ای به نوسازی تاکسی های فرسوده در تهران نشده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده حدود 350 هزار تاکسی در کل کشور وجود دارد که از این میزان، 80 هزار تاکسی فقط در شهر تهران تردد دارند.

به گفته این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از 80 هزار تاکسی موجود در پایتخت، 20 هزار دستگاه فرسوده و نیازمند نوسازی هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران یادآور شد: با وجود اینکه هنوز درباره تعداد تاکسی هایی که قرار است برای نوسازی به تهران اختصاص یابد بخشنامه ای داده نشده است؛ اما بر اساس تعداد تاکسی های فرسوده ای که در پایتخت وجود دارد انتظار می رود حداقل 20 درصد از سهم نوسازی تاکسی ها به تهران اختصاص یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: