جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 بهمن 1394     
تغییر نام ایستگاه مترو ولیعصر(عج) به تئاتر شهر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،در دویست و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران ایستگاه مترو ولیعصر(عج) به تئاتر شهر تغییر نام پیدا کرد.

در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی طرح نامگذاری و تغییر نام 53 ایستگاه مترو در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس نام تمامی ایستگاه‌های مترو تصویب شد.

ایستگاه مترو ولیعصر (عج) واقع در خط 3 مترو به نام تئاتر شهر تغییر نام داد و همچنین تغییر نام ایستگاه مترو شهید زین الدین به گیلان که در صحن شورا پیشنهاد شده بود طبق تقاضای اعضای شورا باید بررسی مجدد بر روی آن انجام شود.

احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تغییر نام ایستگاه رازی به مهدیه گفت: پیشنهاد می کنم این ایستگاه به نام یک فرد تاریخی که در همین محدوده زندگی می‌کرده، تغییر پیدا کند.

*تصویب لایحه جامع عفاف و حجاب در شهر تهران

در دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران لایحه جامع عفاف و حجاب در شهر تهران بعد از بررسی های لازم به تصویب رسید.

امانی با تاکید بر اینکه بعضی از اعضاء برگزاری همایش و جشنواره را در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب بی فایده مطرح کردند، بیان کرد: 4 رویکرد در لایحه جامع عفاف و حجاب در شهر تهران وجود دارد که یکی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد آموزش، برگزاری 22 همایش در سطح مناطق 22 گانه،کارگاه تخصصی در مناطق 22 گانه و 5 مراسم فرهنگ عفاف و حجاب در سال 95 است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: