جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 بهمن 1394     
شیائومی وطراحی نسخه ویندوز۱۰گوشی Mi 5

به گزارش itsn: شیائومی، نامی شناخته شده در دنیای گوشی های هوشمند، تصمیم به عرضه گسترده محصولاتش در بازارهای جهانی گرفته است. در حالی که همگان منتظر عرضه پرچمدار جدید این شرکت با نام Mi 5 می باشند، به تازگی اطلاعاتی از احتمال طراحی نسخه ویندوز ۱۰ این گوشی نیز به گوش می رسد.


شیائومی برندی خوش نام در کشور چین می باشد، این شرکت اگرچه مدت کوتاهی به فعالیت در تولید گوشی هوشمند مشغول است اما به خوبی توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیندارد. شیائومی با تولید و طراحی محصولاتی با کیفیت و عرضه آنها با قیمتی مناسب توانست رکوردهای فروش اپل را نیز بشکند و به شهرت برسد. 


شیائومی که ابتدا عرضه محصولاتش را به کشور چین محدود کرده بود، حالا به فکر عرضه جهانی گوشی هایش افتاده است. چندی پیش در خبرها از همکاری مشترک همراه اول و شیائومی برای عرضه محصولات این برند در ایران نیز خبرهایی منتشر شده بود.


در تازه ترین خبرها اطلاعات جالبی از رایزنی های مایکروسافت با این شرکت حکایت شده است. در طول چند ماه اخیر مایکروسافت تلاش بسیاری برای برقرار ارتباطی خوب با شیائومی داشته است. حالا شیائومی قرار است اول اسفند ماه گوشی هوشمند Mi 5 را با رام ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کند.


شیائومی تاکنون گوشی‌های هوشمند باکیفیتی را در پلتفرم اندروید به تولید رسانده، اما این کمپانی معروف چینی قرار است به بازار فروش گوشی‌های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایل هم وارد شود.


بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی Mi 5 شیائومی با ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده، ظاهرا بسیار شبیه به نسخه اندرویدی آن خواهد بود، این دستگاه قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت راهی بازار شود.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: