جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
انتخاب نصب وتنظیمات فایروال

دیوار آتش یا فایروال نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیر مجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند.

 

آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , وب سایت ITSN در این مطلب آموزشی در ۵ قدم مراحل انتخاب، نصب و تنظیمات فایروال را به شما عزیزان آموزش می دهد.

۱– هر سیستم ویندوز، با #فایروال از پیش نصب شده داخل سیستم ارائه می‌شوند. این فایروال قادر است جلوی بخش بزرگی از تهدیدها بایستد. قبل از نصب فایروال جدید باید مطمئن شوید که با فایروال داخلی ویندوز آشنایی دارید.

۲– فایروال رایگان و از پیش نصب شده میکروسافت نسبتا ساده است و انتخاب‌های چندان پیچیده‌ای ندارد. اول کافی‌ است اطمینان حاصل کنید که این فایروال روشن است، برای این کار باید به قسمت “windows security center” بروید و از سبز بودن گزینه در شکل پایین اطمینان حاصل کنید.

۳– تنظیم فایروال ویندوز حاوی انتخاب‌های متعددی است، در انتخاب‌های ابتدایی و ساده نخستین، هر دو حالت یعنی اتصال ویندوز به شبکه‌های خصوصی و عمومی باید فایروال روشن باشد.

۴– در بخش سمت چپ تنظیمات فایروال ویندوز گزینه تنظیمات پیشرفته وجود دارد، این گزینه و تنظیمات آن مناسب کاربران این جزوه نیست. برای اطلاع بیشتر به جزوه‌های امنیت شبکه و تنظیمات پیشرفته فایروال مراجعه کنید.

۵– اگر نیازمند فایروالی جز فایروال ابتدایی ویندوز هستید، می‌توانید یکی از فایروال‌های رایگان زیر را دانلود و نصب کنید:

ZoneAlarm Free Firewall

Comodo Firewall

Online Armor Free

Privatefirewall

برای اطلاع بیشتر از دنیای امنیت و آموزش های مرتبط با آن می توانید به کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/itsn_ir بپیوندید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: