جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
تیزروبنرتبلیغاتی سامسونگ برای دوم اسفند

 
 

به گزارش پایگاه خبری itsn،با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2016، شرکت ها خود را برای کنفرانس های پیش از نمایشگاه آماده می کنند. در همین راستا سامسونگ با انتشار بنر و تیزر تبلیغاتی خود، تاریخ برگزاری این مراسم را تایید کرده و اطلاعاتی از محصولات آماده رونمایی خود را در اختیار کاربران قرار داده است.


روز یک شنبه در تاریخ دوم اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ سامسونگ تصمیم دارد از گلکسی S7 به شکل رسمی پرده بردارد.


شرکت کره ای سامسونگ دعوتنامه رسمی مراسم «Unpacked» را ارسال نموده و قرار است از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود در شهر بارسلون و یک روز پیش از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل پرده بردارد.


در ویدیوی رسمی که سامسونگ به مناسبت دعوت از اصحاب رسانه تدارک دیده، فردی با هدست Gear VR دیده می شود و همچنین یک مکعب که از داخل آن، نور به لطف لبه های مکعب به شکل یک عدد ۷ ساطع می شود.


با توجه به این ویدیو، پیش بینی می شود به جز خود گلکسی S7 و نمونه اج این گوشی هوشمند، اطلاعاتی از هدست Gear VR نیز در این مراسم منتشر شود.

 


در این میان گفته می شود که سامسونگ درگاه کارت حافظه microSD را به Galaxy S7 اضافه کرده و از طرفی، در صفحه نمایش آن نیز تکنولوژی حساس به فشار را قرار داده است. برخی دیگر باور دارند که این موبایل با پورت USB-C همراه خواهد شد و همانند گلکسی S5 (و بر خلاف گلکسی S6) دوباره در برابر برخورد با مایعات و آب مقاوم می گردد.

همچنین خبر رسیده بود که بر خلاف سال گذشته که سامسونگ از پرچمدار تراشه های مجتمع کوالکام بهره نگرفت، امسال قرار است گلکسی در دو نمونه با تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه گردد.


هیچ یک از این اطلاعات هنوز رسمی نشده است. اما خبر خوب برای طرفداران سامسونگ اینکه تنها سه هفته دیگر باقی مانده تا در بارسلون، همه این موارد به شکل رسمی عنوان گردند.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: