جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
یک میلیون وسیله نقلیه فاقد پلاک ملی است

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهردرای نیوز،رئیس پلیس راهور ناجا از کشته شدن بالغ بر 13 میلیون تن در تصادفات رانندگی سال جاری خبر داد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ؛اظهار داشت: برابر آمار پزشکی قانونی در 9 ماهه امسال در حوادث رانندگی بیش از 13 هزار تن کشته شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 350 تن کمتر کشته شدند.

وی افزود: در سال گذشته 16  هزار و 800 تن در تصادفات کشته و 300 هزار تن مجروح شدند که در مقایسه با سال‌های گذشته تلفات کاهش داشته چرا که در سال 84 حدود 28 هزار تن در تصادفات کشته می‌شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: حدود 5 تا 6 هزار تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که این تصادفات 50 درصد راننده مقصر بوده است.

سردار مهری افزود: در مجموع 27 میلیون وسیله نقلیه در کشور وجود دارد که از این تعداد 17 میلیون خودرو و 10 میلیون موتور سیکلت در کشور در حال تردد است.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون وسیله نقلیه فاقد پلاک ملی در کشور وجود دارد،گفت: بر اساس ماده 2 آيين‌نامه راهنمايی و رانندگی تردد خودروهای بدون پلاك ممنوع بوده و ماموران در صورت مشاهده اين خودروها، ضمن توقيف و هدايت آن‌ها به پاركينگ بر اساس مقررات با رانندگان خاطی برخورد می كنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: