جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
HP و رونمایی از یک ساعت هوشمند

 
 

محبوبیت ساعت های هوشمند، سبب شده تا برند اچ پی نیز دست به کار شده و یک ساعت هوشمند را به مجموعه محصولات خود اضافه نماید. ساعت هوشمند اچ پی دارای مشخصات کاربرپسند و قدرتمندی می باشد و با طراحی زیبا در دسترس کاربران قرار می گیرد.


اچ پی در راستای همکاری خود با برندهای بزرگ از جدیدترین ساعت هوشمندش با برند Isaac Mizrahi پرده برداشت. این گجت نیز درست مانند سایر محصولات متعلق به سری «Engineered by HP» فاقد صفحه نمایش رنگی بزرگی است که این روزها به عنوان ویژگی استاندارد در اسمارت واچ ها دیده می شود و در عوض به یک صفحه نمایش کوچک درست در زیر صفحه آینه ای خود مجهز شده و تنها قادر به دریافت نوتیفیکیشن های اصلی از گوشی هوشمند است.

ساعت هوشمند Isaac Mizrahi قادر است فعالیت های ابتدایی محصولات مشابه را انجام دهد و با قیمت ۲۴۹ دلاری اش می توان آن را ارزان ترین محصول در کلاس خود دانست.


این گجت در قالب دو نسخه مختلف نقره ای و استیل با توناژ طلایی ارائه می گردد و بند چرمی طراحی شده برای آن نیز ۵ رنگ مختلف دارد که کاربر می تواند بر حسب سلیقه خود یکی را انتخاب کند.


ساعت جدید اچ پی با در نظر داشتن شکل و ظاهرش بیشتر برای خانم ها طراحی شده است. براساس بیانیه خبری منتشر شده از سوی شرکت سازنده، ساعت هوشمند Isaac Mizrahi «سبک و سیاق کلاسیک و حجیم اکسسوری مردانه را دارد و روحی از زنانگی در آن دمیده شده که به خانم ها امکان می دهد، تکنولوژی هوشمند را به زندگی روزمره خود بیاورند.»


ساعت های قبلی ارائه شده از سری اچ پی در برگیرنده مواردی نظیر Movado، Micjael Basrian و ساعت ساز هندی Titan بودند و ظاهری به مراتب بزرگ تر و حجیم تر از این یکی داشتند.


لازم به ذکر است که اچ پی و Mizrahi نخستین برندهایی نیستند که محصولاتی مشترک را به این شیوه عرضه می کنند. قبلا اینتل نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی دستبند هوشمندی به نام میکا را عرضه کرد و هوآوی نیز در جریان CES امسال از یک ساعت هوشمند ویژه خانم ها پرده برداشت.

 


اما چندی پیش Nicola Fumo نویسنده نشریه Racked Style اینطور نوشت که خانم ها اسمارت واچ خریداری نمی کنند و بزرگ ترین دلیلش هم استایل است.

راهکار این مشکل طراحی ساعت های هوشمند ویژه خانم هاست. برای این منظور، تغییر ابعاد این گجت ها را می توان نخستین قدم ارزیابی کرد، مثلا یک بند باریک تر، صفحه کوچک تر و ظرافت بیشتر (البته همه خانم ها هم مچ های ظریفی ندارند و به همین نحو، همه مردان هم مچ های بزرگی ندارند). در مرحله بعد، افزودن رنگ های مختلف به آپشن های یک گجت بهترین قدم است و می توان رنگ های مردانه مشکی،خاکستری و یا قهوه را با مواردی چون سفید، رز گلد عوض کرد. اپل نیز با علم به این نکته در ماه سپتامبر رنگ رز گلد را به سری محصولات خود اضافه کرد. اما قدم نهایی برای ساخت و عرضه گجت های پوشیدنی برای خانم ها افزودن تعدادی جواهر به کار است.


در نهایت می توان گفت، بازار ساعت های هوشمند وضعیت مشخصی ندارد و هم احتمال می رود که روزی به یک ابزار پرطرفدار بدل شوند و هم اینکه به زودی از بازار محصولات الکترونیکی حذف گردند.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: