جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
مشخصات دوتبلت جدیدسامسونگ لورفت

با نزدیکتر شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا، هر روز اخباری از محصولات آماده شده برای رونمایی در این نمایشگاه منتشر می شود. تازه ترین خبرها از نام و مشخصات دو تبلت جدید سامسونگ حکایت می کنند که احتمالا در MWC  پرده برداری شوند.

بدون شک در کنگره جهانی موبایل، علاوه بر گوشی های هوشمند جدید از برندهای مختلف تبلت ها و گجت های هوشمند نیز رونمایی خواهند شد. در حال حاضر بهترین تبلت های ویندوزی در اختیار مایکروسافت و با سری تبلت های سرفیس می باشد، اخیرا خبرهایی از طراحی تبلت هایی مشابه و تحت ویندوز ۱۰ از سوی دیگر برندها برای رقابت با محصولات مایکروسافت منتشر شده بود. علاوه بر اینها سامسونگ نیز در نظر دارد تا تبلت های اندرویدی قدرتمندی را روانه بازارها نماید. این برند کره ای سخت در تلاش است تا محصولاتی رقابتی برای همه رده های بازار عرضه نماید.

  احتمال اینکه سامسونگ با سری جدید تبلت هایش در این رویداد حاضر شود، نیز وجود دارد. در لیست Zauba دو دستگاه تبلت وارد شده است. به خصوص وقتی به تازگی اطلاعاتی از یک سرویس صادرات و واردت کشور هند منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در تکاپو برای ساخت دو مدل جدید تبلت است. این دو تبلت در دو اندازه ۸.۳ اینچ با شماره مدل SM-T719 و ۹.۷ اینچی با شماره مدل SM-T813 است که در هند آزمایش شده‌اند.


هنوز اطلاعی از نام اصلی این دو دستگاه منتشر نشده، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش این دو دستگاه می‌توان حدس زد که سامسونگ در تلاش برای عرضه نسخه‌ای بهبود یافته از نسل دوم سری Tab S است. اواخر ماه مارس سامسونگ تبلت گلکسی Tab S با صفحه نمایش ۸ اینچ را به کشور هند برای آزمایش‌های بیشتر ارسال کرد.

هر دو دستگاه به تازگی و پنجشنبه گذشته به هند رسیده‌اند و قیمت گذاری آن‌ها برای مدل ۸ اینچی برابر با ۲۰۴ دلار و مدل ۹.۷ اینچی ۲۵۵ دلار بوده است. البته این قیمت‌ها لزوما با قیمت خرده فروشی و نهایی برابر نخواهد بود.


از مشخصات گلکسی Tab S2 می‌توان به پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ و حافظه رم چهار گیگابایتی اشاره کرد که البته هنوز در این مورد هم اطمینان کامل وجود ندارد. سامسونگ در تدارک برای معرفی دو تبلت جدید است.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: