جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
اتوبوس های برقی جدید وارد ناوگان حمل و نقل تگزاس شدند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شرکت Complete Coach Works (CCW) دو دستگاه اتوبوس بدون آلایندگی ZEPS با شارژ بی سیم (WAVE) را برای شهر McAllen در تگزاس فراهم ساخته است.

مدیر حمل و نقل McAllen، Mario Delgado گفت: "ما از این پروژه راضی هستیم چرا که منفعت زیادی برای جامعه داشته و به توسعه اتوبوس های برقی کمک می کند که می توانند صنعت حمل و نقل را متحول سازند."

این اتوبوس های جدید در هنگام تولید نیز باعث ایجاد آلایندگی بسیار کمی می شوند و به طور کلی تاثیرات زیست محیطی کم تری داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند.

تکنولوژی (WAVE) در این اتوبوس ها، نیروی برق را از طریق هوا انتقال می دهد یعنی با استفاده از پدهای شارژ تعبیه شده روی سنگ فرش ها و زیر خودرو نیروی الکتریکی انتقال می یابد که این امر نیاز به ذخیره نیرو در هنگام حرکت را کاهش می دهد.

یک پد شارژ نیز در یکی از ایستگاه های McAllen روی آسفالت تعبیه شده است تا نیازی به تغییر مسیر اتوبوس نباشد. این پدها مساحتی در حدود 0.2 مترمربع دارند و تخت بوده و به صوت یکپارچه در آسفالت و سنگ فرش ترکیب می شوند تا آسیبی به افراد و وسایلی که روی آن ها حرکت می کنند وارد نشود.

این اتوبوس های جدید هزینه های نگهداری و سوخت را کاهش داده و هم چنین 1.5 متر بزرگ تر از اتوبوس های کنونی در ناوگان McAllen هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: