جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
افتتاح پمپ گاز جدید در جکسون ویل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل جکسون ویل (JTA) و Clean Energy Fuels یک پمپ گاز CNG عمومی جدید را در خیابان Myrtle  افتتاح کردند.

این پروژه CNG به واسطه همکاری خصوصی-دولتی با Clean Energy انجام شده است. این ایستگاه سوخت که در مجاورت پمپ گاز کنونی و خصوصی JTA قرار گرفته است تامین سوخت CNG خودروهای عمومی و خصوصی را فراهم خواهد ساخت. در افتتاحیه این ایستگاه سوخت مدیر JTA، Scott L. McCaleb، مدیرعامل سازمان،Nathaniel P. Ford  و مدیرعامل Clean Energy، Peter Grace حضور داشتند.

مدیرعامل JTA در این مراسم گفت: "با اجازه دادن به عموم مردم و دیگر سازمان ها برای سوخت گیری خودروهای خود، مقامات شروع به توزیع CNG موجود در منطقه خواهند کرد که این امر به کاهش آلایندگی منطقه و تنفس هوای پاک تر کمک خواهد کرد. خودروهای گازسوز حدود 90 درصد ذرات آلاینده کم تری داشته و تا حدود 40 درصد گازهای گلخانه ای کم تری تولید می کنند."

هدف JTA داشتن ناوگانی متشکل از 100 اتوبوس CNG طی چهار سال است و تا کنون موفق به تامین 23 دستگاه از این تعداد اتوبوس شده است. این طرح هم چنین شامل اعمال اصلاحاتی در مرکز نگهداری و سوخت گیری اتوبوس ها است.

این ایستگاه سوخت CNG جدید 24 ساعته و در تمام روزهای هفته فعال بوده و از سیستم کارت خوان عمومی نیز بهره می برد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: