جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
اجرای جشن بازیافت در منطقه 19 ویژه ایام دهه فجر

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری  و محیط زیست منطقه 19 گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر جشن های بازیافت ویژه دانش آموزان این منطقه برگزار می شود.

مسعود سلیمی با اعلام این خبر افزود: درهمین راستا 14 و 17 بهمن جشن های ویژه ای با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه در تالار معلم ساختمان این اداره اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های آموزشی و تفکیک بازیافت، برگزاری مسابقه و توزیع بسته های فرهنگی بازیافت از جمله برنامه های این جشن ها خواهد بود.

سلیمی در بخش دیگری با اشاره استمرار آموزش های چهره به چهره تفکیک پسماند در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی زمین پاک گفت: این آموزش ها تاکنون به بیش از 188 هزار شهروند ارائه شده که بیش از 160 هزار نفر آنها نیز در طرح مشارکت داشته اند.

این مسئول به فعالیت 10 هزار و 897  واحد تجاری موجود در منطقه اشاره و تصریح کرد: از این تعداد بیش از 8 هزار واحد تحت آموزش قرار گرفته اند که 6 هزار و 429 واحد نیز در طرح مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: 125 واحد آموزشی نیز از مجموع 184 واحد آموزشی موجود در این منطقه تحت آموزش تفکیک پسماند قرار گرفته اند که تمام واحدهای آموزش داده شده در این طرح از مشارکت فعالی برخوردار بوده اند.

همچنین طبق آمار ارائه شده از سوی اداره بازیافت این حوزه، 48 واحد اداری و 88 واحد بهداشتی درمانی نیز تحت آموزش بازیافت قرار گرفته اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: