جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
نصب 9 کیلومتر حفاظ ایمنی در رفیوژ میانی این بزرگراه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از نصب 9 کیلومتر حفاظ ایمنی ( گاردریل ) در رفیوژ میانی بزرگراه شهید لشگری از بزرگراه آزادگان تا پل های در دست احداث کاروانسرا سنگی خبر داد.

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: نصب حفاظ ایمنی در رفیوژ میانی بزرگراه شهید لشگری تأثیرات مثبتی از جمله کاهش برخوردهای وسایل نقلیه با جداول میانی و فضای سبز، کاهش شدت تصادفات و عدم ورود به مسیر مخالف، افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از مستحدثات ( تیرهای برق، فضای سبز و رفیوژ میانی ) را در پی خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در ادامه با بیان اینکه، این اقدام باعث عدم تردد عابرین پیاده در طول بزرگراه نیز می شود، افزود: با توجه به شدت تصادفات در سال های گذشته به دلیل عبور وسایل نقلیه خاطی به مسیر مخالف و برخورد با چندین وسیله نقلیه دیگر، ضرورت نصب حفاظ ایمنی در محل مذکور بیش از گذشته احساس شد که این مهم در دستور کار ویژه ی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت تا امنیت شهروندان بیش از بیش تأمین شود.

سلمانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نصب گاردریل در مسیر غرب به شرق توسط دو اکیپ اجرایی از پل کاروانسرا سنگی تا تقاطع سه راه اندیشه ( کرمان خودرو ) و از ایران خودرو تا تقاطع شهید پوری در دست اجرا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: