جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
تصاویری واقعی ازگلکسیS7 وگلکسیS7اج

 

پرچمداران جدید سامسونگ قرار است در نمایشگاه MWC 2016، رونمایی شوند و حالا بعد از افشای تصاویر، اطلاعات و شایعات بسیار در مورد آنها اولین تصاویر واقعی آنها نیز به بیرون درز کرده است که اطلاعات جالبی از این دو گوشی در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

تصاویری از دو گوشی هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge (که قرار است ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شوند) منتشر شده که خصوصیات پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ را به خوبی نشان می دهند.

این دو رندر که از سوی evleaks@ منتشر شده اند به عکس های مطبوعاتی گوشی هوشمند مورد بحث شباهت دارند که ممکن است از خود سامسونگ به دست آمده باشند.

در گذشته evleaks@ عکس های بسیار دقیقی را از بسیاری گوشی های جدید و پیش از رونمایی رسمی شان منتشر کرده بود و به همین خاطر، می توان اینطور نتیجه گرفت که تصاویر تازه او از کهکشانی های سال ۲۰۱۶ هم تفاوت چندانی با واقعیت نخواهند داشت.

دو پرچمدار امسال تفاوت چندانی با گلکسی S6 و S6 Edge ندارند. با این وجود مدل استاندارد پرچمدار جدید احتمالا همان صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی خود را نگه خواهد داشت، مدل اج ممکن است که به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز شده باشد و رندرهای به دست آمده از این گوشی نیز این مساله را تایید می کنند.

جدا از تغییرات اندکی که در طراحی کلی این موبایل اعمال شده است، پیش بینی می شود که سری گلکسی S7 نسبت به خانواده S6 دارای برتری های قابل توجهی باشند که از آن جمله می توان به بهرمندی از بدنه ضد آب، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری های بزرگتر و با دوام تر اشاره نمود.

 

همچنین بسته به نوع بازار، پیش بینی می شود که این دو گوشی یکی از تراشه های اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰ را در خود داشته باشند. گفته می شود که پرچمداران تازه سامسونگ از ۴ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگرهای بزرگ تر (که بهتر از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی خانواده اس ۶ ارزیابی شده اند) بهره خواهند برد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: