جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
رونمایی ازتبلتی جدیدو مجهزبه ویندوز ۱۰


در حال حاضر برترین تبلت های مجهز به ویندوز ۱۰ را مایکروسافت با سری سرفیس معرفی کرده است. به دنبال استقبال کاربران از دستگاههای ویندوز ۱۰، یکی از شرکت ها تبلت جدید خود را تحت این سیستم عامل و با مشخصاتی قدرتمند طراحی و ارائه داده است.

اگرچه تبلت ها در مقایسه با گوشی های هوشمند از محبوبیت کمتری برخوردارند، اما هنوز کاربرانی هستند که به دنبال تبلت هایی قدرتمند می باشند. مایکروسافت در سال جاری و در کنفرانسی اختصاصی از سری جدید لومیا و سرفیس های خود پرده برداری کرد. مراسمی که از آن به عنوان انقلاب سخت افزاری این شرکت یاد می کنند، بار دیگر نگاهها را به سمت بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا  کشاند و به انگیزه تولید دستگاههای تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در کاربران بسیاری به وجود آورد.

در همین راستا، کمپانیChuw  به تازگی یک تبلت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ به نام Hi12 را عرضه کرده که دارای چهار گیگابایت رم، صفحه‌ نمایش ۱۲ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل و قیمت ۲۹۹ دلاری‌ است. البته در کنار این تبلت، یک نمونه‌ مینی به نام Hi8 pro نیز عرضه شده است. 


 تبلت جدید این کمپانی که ماه آتی میلادی عرضه خواهد شد، از این نظر اهمیت دارد که برای اولین بار در میان تبلت ها، قرار است که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی کند. در همین حال و بعد از عرضه مدل نخست، مدل دیگری نیز عرضه خواهد شد که به صورت هم زمان از ویندوز ۱۰ و اندروید ۵٫۱ بهره مند است.


 تبلت Hi12 دارای یک صفحه‌ نمایشی لمسی ۱۲ اینچی‌ است که از وضوح۲۱۶۰ ×۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. البته نکته ای که وجود دارد، وضوح و سایز صفحه تقریبا مشابه با محصول محبوب مایکروسافت، سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) است. هرچند، این تبلت دارای قیمت کمتری نسبت به محصول مایکروسافت بوده و تنها ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

 




مشخصات سخت افزاری تبلت Chuwi Hi12 شامل صفحه‌ نمایش ۱۲ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۱۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته ای اینتل اتم X5-Z8300، میزان حافظه‌ رم چهار گیگابایت، حافظه‌ داخلی۶۴ گیگابایتی می باشد.


از دیگر امکانات این تبلت می توان به دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲ مگاپیکسل، خروجی HDMI و پشتیبانی از میکرو اس دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. ابعاد تبلت ۲۹۷ × ۲۰۳ به ضخامت ۸.۹ میلی‌متر با وزن ۸۵۲ گرم می باشد که یک باتری با ظرفیت ۱۱,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است.

رونمایی از تبلتی جدید و مجهز به ویندوز ۱۰ …


کمپانی اعلام کرده که باتری تبلت می‌تواند تا ۸ ساعت دوام آورد. همچنین اعلام شده که تبلت در دو مدل سیاه/خاکستری و سفید/طلایی عرضه می‌گردد. البته نکته ای که جالب به نظر می‌رسد، نبود درگاه USb-C در این تبلت است که البته در مدل کوچکتر Hi8 Pro وجود دارد. یک صفحه کلید که از طریق متصل شوند‌ه های معناطیسی به تبلت وصل می‌شود نیز در آینده عرضه خواهد شد.www.itsn.ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: