جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
قاتل کارگر مرغ‌فروشی تسلیم پلیس شد

 

خبرگزاری فارس:در ساعت 21 مورخه 6 بهمن 94 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان ناطقی – خیابان زرین خامه به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد فردی بنام علی. ش ( 35 ساله ) طی یک نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته و در ادامه به علت شدت ضربه و اصابت چاقو به عضو حیاتی بدن، فوت نموده است.

قاتل کارگر مرغ‌فروشی تسلیم پلیس شد+عکس
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که قتل توسط کارگر یک مغازه مرغ فروشی در خیابان ایران به وقوع پیوسته است.

بلافاصله با شناسایی محل استراحت متهم حسین . الف ( 22 ساله ) در خیابان ایران، کارآگاهان به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که وی با پایان دوران خدمت سربازی در مغازه مرغ فروشی مشغول بکار شده است و طی این مدت نیز بارها با مقتول اختلاف و درگیری داشته و نهایتا در مورخه 6 بهمن 94 طی یک درگیری خیابانی، علی . ش را به قتل رسانده و پس از آن از تهران متواری شده است.

همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت دستگیری متهم، تحقیقات از خانواده متهم و آموزش آنها جهت معرفی متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ساعت 16 مورخه 8 بهمن 94، متهم پرونده جنایت خیابان زرین خامه با مراجعه به کلانتری باقرآباد قرچک خود را به پلیس تسلیم می‌کند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در کلانتری باقرآباد، متهم را به اداره دهم منتقل کردند؛ متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به داشتن اختلاف با مقتول و ارتکاب جنایت اعتراف کرد اما در ادامه تحقیقات، اظهارات متفاوتی را در خصوص انگیزه واقعی جنایت اعلام کرده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده در تحقیقات پرونده، متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: