جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
افتتاح پروژه پل همت به خیابان شریعتی طی روزهای آتی

بهره برداری از تقاطع نیایش غرب به چمران شمال؛تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 3 از افتتاح 4 پروژه کلان و 18 پروژه خرد ترافیکی در آینده ای نزدیک و با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها گره ترافیکی منطقه رفع و دسترسی شهروندان به معابر تسهیل شود.

فخرالدین سلیمانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های ترافیکی منطقه 3، پروژه پل همت به شریعتی -تقاطع ضرابخانه- است که در روزهای آتی به بهره برداری می رسد. با احداث این پل چراغ راهنمایی فعال در تقاطع ضرابخانه حذف شده و پیش بینی می شود تا تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب در تقاطع همت و جنوب به شمال تا محور سید خندان تسهیل شود.

وی افزود: پروژه های تکمیلی این طرح همچون پروژه شرق به شرق بزرگراه شهید همت نیز که منجر به کاهش بار ترافیکی می شود در سال آینده انجام می شود.

شهردار منطقه3 ایجاد تسهیلات برای دسترسی آسان عابران پیاده و دوچرخه سواران به بوستان های طالقانی و آب و آتش را از دیگر پروژه ها معرفی کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و دسترسی شهروندان به بوستان طالقانی در محور بزگراه حقانی، شرق به غرب بزرگراه شهید مدرس پل عابر پیاده احداث شد.

سلیمانی با بیان اینکه این پل قابلیت تردد دوچرخه را دارد، عنوان کرد: شهروندان با استفاده از این پل می توانند از میدان ونک به صورت پیاده یا با دوچرخه به دو بوستان آب و آتش و طالقانی دسترسی پیدا کنند.

وی پروژه بازگشایی خیابان نلسون ماندلا به شریفی و اتصال آن به خیابان ولیعصر (عج) را نیز از دیگر پروژه های ترافیکی منطقه دانست و تصریح کرد: معتقدیم با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از بار ترافیکی چهارراه جهان کودک کاسته شود.

شهردار منطقه 3 در ادامه گفت: یکی دیگر از پروژه های ترافیکی منطقه که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد مربوط به روپ خیابان های ملاصدرا، شیخ بهایی، سامان و شیراز است. پیش بینی کرده ایم تا با تغییر جهت خیابان ها و عملیات اصلاح هندسی از تراکم خودرو در این محورها کاسته شود.

سلیمانی ادامه داد: قرار است تا با تغییر جهت خیابان ها و عملیات هندسی، خیابان شیخ بهایی دارای مسیر شمال به جنوب شود. ضمن اینکه خیابان سامان به خیابان غربی به شرقی و خیابان شیراز نیز در قسمتی به خیابان جنوب به شمال تبدیل می شود.

وی در پایان به تکمیل دسترسی به تقاطع های چمران و نیایش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات مربوط به تقاطع نیایش غرب به چمران شمال در حال انجام است و امیدواریم کل پروژه تا پایان سال به اتمام برسد و دسترسی شهروندان از نیایش به چمران آسان تر شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: