جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
موتور سیکلت های برقی تاثیر شگرفی بر کاهش آلودگی هوا خواهد داشت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه خودروهای استاندارد جهانی و موتورسیکلت های برقی به سلامت شهروندان کمک می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت ها منبع آلودگی هوا و تصادفات هستند، برقراری موتورسیکلت های برقی و غیرفسیلی در شهر در مسئله آلودگی هوا اثر مثبتی خواهد گذاشت.

سرهنگ عابدی با بیان اینکه برای کاهش آلودگی هوا نیاز به راهکارمناسبی داریم، اظهارکرد: با توجه به اینکه آلودگی هوا بیماری و مرگ های تدریجی را به دنبال دارد، رفع این مسئله رسالت بزرگی را در اختیار مسئولین قرار داده است که در این راستا تردد موتورسیکلت های برقی به جای موتورسیکلت های کاربراتوری می تواند به پلیس، مدیریت شهری و شهروندان کمک کند.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل ونقل و ترافیک در روزهای 11 و 12 اسفند ماه سال جاری، گفت: این کنفرانس به مطالبات مردم نسبت به مسائل ترافیکی شهرتوجه می کند و درحوزه تخلفات و ترافیک مثمرثمر خواهد بود.

وی برگزاری کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک را نیاز روز شهر و مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات شهر مسئله تصادفات است، با برگزاری این کنفرانس استفاده از وسیله نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

سرهنگ عابدی با بیان اینکه کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک برای پژوهشگرانی که به طور آکادمیک، ترافیک را مطالعه می کنند قابل استفاده است، خاطرنشان کرد: این کنفرانس مدرن و روزآمدی است که بسترهای اجرای طرح های ارائه شده را فراهم می کند و در زمینه آلودگی هوا و مدیریت سفرشهروندان ایده پردازی می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: