جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
انعقاد تفاهم نامه بین پلیس راهور تهران و دانشکده محیط زیست

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تفاهم نامه همکاری مشترک بین پلیس راهور و داشکده محیط زیست دانشکاه تهران گفت:یکی از اقدامات خوبی که پلیس در چندسال اخیر داشته تکیه بر مدیریت دانش و حرکت به سمت سازمان دانش پایه است.

سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار شهردرای نیوز، اظهار داشت: برای دریافت دانش مدیریت نیاز است که با مراکز علمی همکاری داشته باشیم ولی این ایراد وجود دارد که متأسفانه بین دانشگاه و صنعت فاصله و شکاف دیده می شود.

 وی در ادامه افزود: سعی کردیم در مباحث حمل و نقل این خلأ را از بین برده و با روش های مختلف از جمله عقد تفاهم نامه های علمی به صورت دوسویه از دانش های تخصصی و آخرین اطلاعات علمی دانشگاه ها استفاده نماییم و همچنین دانشگاه نیز بتواند از تجربیات ما بهره مند گردد که این موضوع اتفاق خوبی است که طرفین می توانند از مزیت های آن استفاده نمایند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه بین پلیس راهور با دانشکده محیط زیست تهران با همین نگاه منعقد شد که افسران بتوانند در دوره های آموزشی که به صورت دوره های پودمانی تشکیل می گردد شرکت نمایند و دانش خود را در این زمینه به حد بالایی برسانند و همچنین دانشجویان دانشکده محیط زیست که در مقاطع ارشد و دکتری تحصیل می نمایند در محیط اجرایی بتوانند از تجربیات حاصل در مجموعه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ استفاده کنند.

وی در پایان افزود: با این همکاری و فراگیری آموزش می توان طرح های تحقیقاتی عظیم و کاربردی را تعریف نمود و آنها را به مرحله اجرا رساند و در جهت پیش برد امور در زمینه حمل و نقل و عوامل زیست محیطی حرکت نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: