جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
رييس پلیس راهور ناجا در دیدار از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران:
همکاری بین پلیس و شهرداری در تهران الگوی سایر شهرها باشد

به گزارش آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رييس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دیدار خود از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: همکاری بین پلیس و شهرداری در تهران می تواند به عنوان الگویی اثربخش برای سایر شهرهای کشور باشد.

سردار تقی مهری افزود: پلیس راهور در خصوص مسائل ترافیکی تهران به عنوان یک اَبَرشهر با برنامه ریزی خوب در مدیریت شهری و ارتباط نزدیکی که بین نیروهای اجرایی و نیروی پلیس دارد، به نقاط مثبتی دسترسی پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که یکی از برنامه های مشترک، موضوع انضباط بخشی در رفت و آمدهای شهری و فرهنگ سازی برای اقشار مختلف مردم به عنوان کاربران ترافیک است، اظهار کرد: امروز تهران و سایر کلان شهرهای کشور، مسائل و مشکلات خاص خود را دارند که موضوع ترافیک در صدر آنها قرار دارد.

رییس پلیس راهور ناجا در این دیدار که با حضور مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون شهردار تهران و سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از فن آوری های جدید در موضوع کنترل ترافیک بهره گرفته شود و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران و کنترل هوشمند ترافیک پایتخت، نمونه ای موفق از بهره گیری از فن آوری های نوین در مدیریت ترافیک شهری محسوب می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: