جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
ناگفته های بهنام تشکر از سریال «دودکش ۲»‌

بازیگر نقش نصرت در سریال «دودکش» گفت: اکنون ۲ قسمت از سریال مقابل دوربین رفته و کمی زود است که بخواهم درباره جزئیات نقش‌ها و قصه‌های جدید صحبت کنم.

«بهنام تشکر» بازیگر نقش نصرت در سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی درباره حضورش در سری دوم این سریال گفت: در حال حاضر دو قسمت از سریال مقابل دوربین رفته است و برای ما هم کمی زود است که بخواهیم درباره جزئیات نقش‌ها و قصه‌های جدید صحبت کنیم.

وی درباره تغییر نویسنده سریال «دودکش» در سری دو ادامه داد:‌ در حال حاضر کوروش نریمانی با نگاه درستی که به «دودکش1» به نویسندگی برزو نیک‌نژاد داشته است،مسیر درستی را پیش می‌رود.

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» افزود:قرار است یکسری اتفاقات جدید در داستان بیفتد،اما به این دلیل که تازه ضبط را شروع کردیم، هنوز هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست و منوط به ادامه ضبط می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: فضای موجود در این سری با همان آدم‌های قدیمی مانند سری قبل است، اما به فراخور قصه شرایط تغییر می‌کند.

این بازیگر با اشاره به گریم‌ شخصیت نصرت در این سریال نیز ادامه داد:گریم نصرت با سری قبل فرق آنچنانی ندارد و دقیقا مثل سری قبلی «دودکش» گریم شده‌ام.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» درباره تغییر فضای ماه رمضان به نوروز در این سریال، گفت: اگر قرار باشد به فضای نوروز وارد شویم،بعد از قسمت دو سریال است چراکه تا الان هنوز این اتفاق مقابل دوربین نرفته است.

وی درباره کارهای دیگری که در این مدت به آنها مشغول بوده است نیز بیان داشت: غیر از حضور در «دودکش2» مشغول کار دیگری نیستم. همچنین در جشنواره تئاتر فجر کاری ندارم، اما در فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدزاده نقش کوتاهی را ایفا می‌کنم.

سریال «دودکش2» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی کوروش نریمانی در حال تولید برای پخش از شبکه یک در نوروز 95 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: