جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 تير 1393     
شاخص اصلی خودروسازان باید ارتقای کیفی محصولاتشان باشد

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم­زمان با قرائت گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان در صحن علنی مجلس، ضمن ابراز تأسف از رشد صعودی قیمت خودرو، گفت: انتظار عمومی جامعه از شرکت­های خودروساز ارتقای کیفی محصولات و تثبیت قیمت­های موجود است و روند صعودی قیمت خودرو نباید ادامه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، محسن بیگلری افزود: آمار تصادفات منجر به فوت با سطح کیفیت خودروها ارتباط مستقیم دارد و انتظار داریم خودروسازان نسبت به ارتقای کیفی خودروهای تولیدی خود و انطباق آن با استانداردهای بین­المللی به وسیله استفاده از تکنولوژی­های روز دنیا اقدام نمایند.

وی با اعلام این که افزایش چالش برانگیز قیمت خودرو مسأله­ای است که با افزایش تولید می­تواند برطرف شود، اظهار کرد: شرکت­های خودروساز با مدیریت بحران باید بر مشکلات پیش رو فائق آیند تا با عبور از مرحله بحرانی شاهد شکوفایی صنعت خودروسازی کشور باشیم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گروه­های خودروساز باید ارتقای کیفیت محصولات خود را به عنوان شاخص اصلی در نظر گرفته و توجه داشته باشند که بازار رقابتی مستلزم ارائه مدل­های جدید خودرو است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: