جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 تير 1393     
آبنما ها نمایی جدید به میادین منطقه 4 می دهند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور زیبایی بوستان های و میادین منطقه آبنما در بوستانها و میادین در حال احداث است و اکنون بیش از 40 بوستان در منطقه به آبنما تجهیز می باشند.

حمید ناصحی افزود: از جمله میدان امید که درخیابان 35متری استقلال و محله قنات کوثر واقع شده است و  مساحت 1235 متر مربع دارد صاحب آبنما شده است.

وی افزود: میدان امید علاوه بر دارا بودن امکاناتی نظیر برج نوری، در حال احداث آبنما به طول 20 متر مربع نیز می باشند که 60 درصد کار به اتمام رسیده است.

ناصحی گفت: همچنین میدان قرآن در خیابان 10شرقی  واقع شده است ،800 متر مربع مساحت داردو روزانه تعداد قابل توجهی از شهروندان از امکانات این میدان بهره مند می شوند وآبنمایی به مساحت 14 متر مربع در این میدان احداث شده است.

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه با اشاره احداث آبنما در بوستانهای منطقه گفت: بوستان شهدای گمنام است که آبنمای سنگی طبقاتی شامل حوضچه دایره به قطر 70/4 ،نمای داخلی و خارجی سنگ،کف سنگ،درپوش کاملا ایزولاسیون،سه طبقه با عرض 90 در این بوستان احداث شد.

وی  در ادامه افزود: آبنما در فاز 3 بوستان ساحل جنب رستوران سنتی احداث شده است که از نوع پیش ساخته سنگی سه طبقه به مساحت 9 مترمکعب می باشد.

لازم به ذکر است و به منظور نظافت ، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع آب در آبنماها بخصوص در فصول گرم سال و همچنین به منظور جلوگیری از تجمع حشرات و پشه به دور آبنما به صورت هفتگی شستشو می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: