جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 تير 1393     
اولویت‎های وزارت صنعت

مهر:  وزارت صنعت، معدن و تجارت 215 اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست 15 گانه اعلام کرد؛ این اولویتها به تفکیک گروههای صنعتی و معدنی  اعلام و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

بر این اساس اولویتهای سرمایه گذاری در سال جاری به طور کلی شامل 215 مورد است که در بخش های اکتشاف 4 مورد، استخراج 2 مورد، فلزات و مصنوعات فلزی 21 مورد، کانی غیرفلزی 37 مورد، پتروشیمی 19 مورد، شیمیایی 6 مورد، پلیمری 20 مورد، سلولوزی 15 مورد، غذایی 5 مورد، دارویی 7 مورد، نساجی و پوشاک 11 مورد، برق و الکترونیک 5 مورد، ماشین سازی و تجهیزات 13 مورد، تجهیزات پزشکی 34 مورد و خودرو و نیرو محرکه 15 مورد اعلام شده است .

علاوه بر رشته فعاليت هاي اعلامي ، توسعه واحدهاي موجود كه توليد آنها به ميزان بيش از 85 درصد ظرفيت اسمي بوده و نيز بيش از 30% محصولات خود را صادر نموده اند؛ نيز در اولويت هاي وزارت صنعت،معدن و تجارت محسوب مي شود.

بنا براين گزارش، منظور از اولويت گذاري به رشته فعاليت هاي مندرج در فهرست اعلامي ، پشتيباني و حمايت هاي بخشي حوزه اختيار اين وزارت وپیشنهاد درخواست پشتیبانی توسط سایر دستگاهها است، بديهي است ساير خدمات و پشتيباني هاي مورد نياز سرمايه گذاران محترم از طريق حوزه هاي مرتبط قابل پيگيري خواهد بود.

برای اطلاع از گروهها، حوزه ها و جزئیات بیشتر اولویتهای سرمایه گذاری پورتال این وزارتخانه در دسترس مراجعه کنندگان است. همچنین علاقه‌مندان سرمایه گذاری در کشور می توانند جهت طی فرآیند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی به درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت و يا سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای کل کشور و برای برخی رشته فعالیتهای مهم به حوزه ستادی وزارت مراجعه و مراحل کار را طی مسیر نمایند



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: