جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 دی 1392     
تقدیر از اتوبوسرانان نمونه شمال تهران

به گزارش شهرداری نیوز، مراسم تقدیر از خانواده بزرگ اتوبوسرانی و اتوبوسرانان نمونه شمال تهران به همت شهرداری منطقه 3 تهران در پردیس قلهک برگزار شد.

این مراسم با حضور 200 نفر از خانواده اتوبوسرانی و با تقدیر 10 نفر از اتوبوسرانان نمونه و اجرای برنامه  های متنوعی همچون تواشیح ، تقلید صدا،مسابقه ، موسیقی ، شعبده بازی  و... برگزار شد.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در این مراسم با اشاره به اهمیت سامانه های حمل و نقل عمومی گفت :  اتوبوسرانی از جمله مشاغل سخت و پر حادثه ایست که  مستلزم داشتن صبر و حوصله بسیار است .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش اتوبوسرانان در جابجایی شهروندان و حفظ جان آنان اظهار داشت : " اینکه «اتوبوسران» بتواند با کمال آرامش، مسافرین خود

را صحیح و سلامت در طول روز جا به جا نماید توانسته است  علاوه بر خدمت قابل ستایش خویشتن، نقش حافظ جان و مال خود، مسافرین و دیگر عابرین سطح شهر تهران را نیز ایفاء  کند."

پیرهادی افزود:  از این دسته اتوبوسرانان کم نیستند، که با حوصله و امنیت تمام، به فکر مسافران خود بوده و با نهایت سعی و تلاش بسیار شهروندان عزیز تهرانی را به مقاصد خود می رسانند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: