جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 تير 1393     
مدیرعامل جدید ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران معرفی شد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز؛مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو گفت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حکمی ، مهندس ولی آذروش را به سمت مدیرعامل جدید ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران منصوب کرد.

وی در ادامه گفتگو با خبر نگار شهرداری نیوز گفت: این انتصاب طی مراسمی با حضور سید جعفر تشکری هاشمی،معاون ترافیک و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی در ادامه افزود: "ولی آذر وش" دارای سوابق مختلف در حوزه های اجرائی و قانونگذاری است و پیش از این مسئولیت نماینده گی  دو دوره مجلس شورای اسلامی ،هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس به مدت 8 سال ، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهر تهران و... را در کارنامه کاری خود داشته است .

وی در خصوص برگزاری اولین نشست مدیر عامل جدید ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو تهران با کارکنان این سازمان گفت: با معارفه مهندس آذر وش طی این حکم ، اولین نشست مديرعامل معاينه فني با معاونين و مديران جهت آشنايي و معرفي ، با حضور مديرعامل سابق برگزار شد. در اين نشست پس از معرفي و گزارش مختصري از سوابق و حوزه كاري معاونين و مديران، مهندس آذروش از زحمات و تلاش های مدیریت پیشین تقدیر کرد و پس از آن با توجه به اولويت حال حاضر اين ستاد که حل مشكلات مربوط به هويت سازماني و تشكيلاتي اين مجموعه است ، گام اول را تلاش برای تثبيت و معرفي اهميت معاينه فني در دولت و مجلس عنوان کرد.

 

مدیر روابط عمومی در ادامه افزود: تلاش مدیریت جدید مجموعه مهندس آذروش در راستای آگاه بخشی جامعه از نقش مهم معاینه فنی در ارتقاء ایمنی خودروهای در حال تردد و کاهش آلودگی هوا بوده و ایشان معتقد است با توجه به اینکه این مباحث با جان و سلامت مردم در ارتباط است، بایستی در این خصوص حساسیت ویژه ای برای تمامی مسئولین در دولت، مجلس و شورا ایجاد شود و به نحوی مقتضی کلیه سازمانهای مسئول برای حل این مباحث وارد کارزار شوند و مسئله را جزء مباحث حاكميتي به حساب آورند.

وی در خاتمه گفت: مهندس آذروش ماهيت واگذاري فعاليت هاي شهرداري به بخش خصوصي را صحيح دانسته و معتقد است که بايستي شهرداري به عنوان تنها جايگاه حاكميتي بر فرآيند كار نظارت کند. مسئله معاينه فني كه مستقيماً با جان و سلامتي مردم در ارتباط است،  بايستي از اين مسئله مستثني شده  و به صورت مسائل حاكميتي به آن نگاه شود. مجموعه ستاد معاینه فنی خودرو نیز باید تمام تلاش خود را براي انعكاس اخبار و اطلاع رساني و ايجاد حساسيت و  توجه پليس به اين مسئله كه عدم اعمال قانون، بازي با جان شهروندان است  به انجام برساند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: