جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 تير 1393     
دفاتر مسافربری داخل پایانه بیهقی در یکجا جمع می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز؛ مدیر روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: به دلیل پراکندگی دفا‌تر فروش بلیت و سالن انتظار شرکت‌های مسافربری در پایانه مسافری بیهقی، قرار است طرح جدید گرد هم آیی شرکت های مسافر بری در پایانه مسافر بری بیهقی انجام شود. پراکنده بودن دفاتر فروش بلیط در این پایانه، مسافران را در خرید بلیت سفر با مشکلاتی مواجه می‌کند و آنها برای تهیه بلیت مجبورند مسافت زیادی را طی کنند.

فروغی با بیان اینکه با اجرای این طرح، مسافران دسترسی آسان تری به امکانات مختلف موجود در پایانه از جمله تهیه بلیت و دیگر خدمات خواهند داشت، افزود: معاونت فنی و عمرانی سازمان پایانه‌ها با در نظر گرفتن این موارد، اجرای طرح تجمیع شرکت‌های مسافربری را با مشارکت بهره بردار از اواخر فروردین ماه آغاز کرده که براساس برنامه پیش بینی شده در پایان تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت: ساختمانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده ، در سه طبقه در حال ساخت است و با آماده شدن این مجموعه و ایجاد مرکزیت برای دفاتر فروش در این پایانه خدمات رسانی به شهروندان تسهیل خواهد شد.

فروغی با اشاره به فوائد اجرای این طرح بیان داشت: با آغاز بهره برداری ازاین طرح، شرکت‌های مسافربری سیر و سفر، همسفر چابکسواران و سیر و سفر فرودگاه، در ساختمان سه طبقه ای که در زمینی به مساحت ۲۴۴ مترمربع، در محل پیشین بیمه دانا و در مجاورت شرکت مسافربری آریارو در دست ساخت است منتقل می‌شوند و در کنار دیگر شرکت‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا شهروندان به راحتی بتوانند از خدمات دفا‌تر فروش بلیت و سایر خدمات استفاده کنند.

 فروغی در خصوص رنگ آمیزی بخش‌های مختلف پایانه مسافری بیهقی افزود: در این اقدام با توجه به نیاز مردم به داشتن محیطی شاد و پاکیزه ، با استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع، چشم انداز و جلوه مناسبی برای این پایانه به وجود خواهد آمد . در این طرح بخش‌های مختلف پایانه از جمله نمازخانه، خوابگاه رانندگان، حفاظ نرده‌ راه پله‌ها و ‌رمپ‌ها، حفاظ‌های فلزی فضای سبز، پایه چراغ‌های روشنایی، حصارهای اطراف باغچه‌ها رنگ آمیزی شده اند. در مجموع بیش از ۲هزار مترمربع از بنا‌ها، جدول‌ها، نرده‌ها، تابلوهای راهنما و موانع ترافیکی در پایانه بیهقی رنگ آمیزی یا نقاشی شده است.

وی در خاتمه  گفت:  نقاشی موانع ترافیکی، درهای ورودی و خروجی پایانه، میله دکل‌های برق و پایه تابلو‌ها، میله پرچم‌ها و تابلوهای راهنما و راه بند‌ها، از اقدامات دیگر در راستای زیباسازی این پایانه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: