جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 دی 1392     
توجه به جلوگیری از ریخت و پاش و کنترل منابع مادی شهرداری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت : در حوزه جلوگیری از ریخت و پاش و کنترل منابع مادی شهرداری که نیروی انسانی نقشی اساسی در آن ایفا می کند به طور حتم و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل خواهد شد و امیدواریم برنامه 5 ساله دوم شهرداری برنامه ای متناسب با شان شهروندان تهران باشد .

ناصر امانی با بیان این که  دیدار مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رهبر معظم انقلاب در ابتدای این دوره مدیریت فرصت بسیار مغتنمی بود تا با رهنمودهای ایشان آشنا شده و چشم انداز جدیدی پیش روی مجموعه قرار گیرد، گفت : آنچه در این دیدار بسیار حائز اهمیت بود رضایت نسبی ایشان از عملکرد شهرداری در دو دوره گذشته بود و تعریفی که از این موفقیت ارائه دادند را با صفت مدیریت جهادی مزین کردند که موجب خوشحالی مدیران شهری شد تا در این دوره نیز در همان چارچوب و با جدیت بیشتری به خدمات رسانی به شهروندان بپردازند .

 وی افزود : موضوعاتی مانند حفظ باغات و جلوگیری از تجاوز به حریم ، تعامل بیشتر میان شهرداری و دولت از جمله  مسائل مهمی بود که بر آن تاکید داشتند  فرمودند که باید تعامل دو سویه ای میان شهرداری و دولت و بالعکس وجود داشته باشد و گلایه کردند از این که دولت های قبلی به این موضوع توجه نداشتند .

 معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به تعامل مثبت میان شهرداری و دولت فعلی ابراز امیدواری کرد تا این تعامل هرچه بیشتر و همچنان ادامه داشته باشد .

امانی خاطر نشان کرد : عدم وجود نشانه های معماری اسلامی در شهر و همچنین تاکیدی که بر محتوای کارهای فرهنگی داشتند از جمله گلایه های ایشان بود که باید در دستور کار قرار گیرد هرچند که ایشان زیر ساخت های فرهنگی موجود را تایید کردند .

وی با بیان این که دغدغه های مقام معظم رهبری در برنامه 5 ساله دوم شهرداری لحاظ می شود ، اظهار کرد : رضایت نسبی ایشان از عملکرد مدیریت شهری در دوره گذشته حاصل تلا ش همه کارکنان شهرداری است و باید به مجموعه شهرداری به این دلیل تبریک گفت و تعریف ایشان به عنوان مدیریت جهادی نشان می دهد که در حوزه توسعه منابع انسانی با روحیه جهادی ، کارو تلاش و خدمت صادقانه ، قدم های خوبی برداشته شده است .

معاون شهردار تهران تصریح کرد : در حوزه جلوگیری ازریخت و پاش و کنترل منابع مادی شهرداری که نیروی انسانی نقشی اساسی در آن ایفا می کند به طور حتم و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل خواهد شد و امیدواریم برنامه 5 ساله دوم شهرداری برنامه ای متناسب با شان شهروندان تهران باشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: