جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آذر 1392     
مسابقات جام شهدای رسانه آغاز شد

 مسابقات جام شهدای رسانه با بازی تیم های روزنامه جمهوری اسلامی و سازمان بسیج شهرداری تهران و با نظارت اعضای هیئت رئیسه مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا آغاز شد.
 
در اولین دیدار این مسابقات که از روز پنجشنبه آغاز شد، دو تیم در یک بازی نزدیک به مصاف هم رفتند که در پایان بسیج شهرداری تهران با نتیجه 1 بر 0 از سد حریف خود گذشت تا با کسب 3 امتیاز اولین دیدار خود در صدر جدول گروه A  قرار گیرد.
 
در دیگر دیدار این گروه دو تیم شبکه خبر و واحد مرکزی خبر به رقابت پرداختند که شبکه خبر با یک گل محسن حیدری و دو گل فریبرز اصلانی توانست با نتیجه 3 بر 2 واحد مرکزی خبر را مغلوب کند تا با کسب 3 امتیاز  این دیدار در کنار سازمان بسیج شهردار تهران در صدر قرار بگیرد. گل های واحد مرکزی خبر را علی ابراهیمی و مجد آبادی به ثمر رساندند.
 
در سومین دیدار این مسابقات و از ساعت 21 دو تیم شبستان و ایپنا رو در روی هم قرار گرفتند که در این دیدار خبرگزاری شبستان با 2 گل نیما رضائی و محسن جعفری حریف خود را از پیش رو برداشت. دیگر دیدار این گروه با نظر هئیت رئیسه و هیئت برگزاری مسابقات در زمان دیگری برگزار می شود.
 
آخرین دیدار شب اول نیز بین تیم های خبرگزاری فارس و مجله سفیر سلامت برگزار شد که در این دیدار تیم فارس با 14 گل تیم سفیر سلامت را شکست داد تا در صدر جدول قرار گرفته و منتظر دیگر بازی تیم های گروه خود بماند.

دومین روز از بازیهای مرحله گروهی مسابقات جام رسانه نیز با برگزاری سه دیدار پی گرفته شد.

در اولین دیدار روز پنجشنبه روزنامه ایران و خبرگزاری دفاع مقدس به مصاف هم رفتند که روزنامه ایران با نتیجه پرگل 8 بر 1 از سد تیم خبرگزاری دفاع مقدس گذشت و 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد تا به همراه خبرگزاری فارس در صدر این گروه قرار گیرد.

در دومین بازی امروز تیمهای خبرگزاری ایسنا توانست با 8 گل خبرگزاری کتاب ایران را از پیش رو بردارد که یک گل آن را مدافع خبرگزاری کتاب وارد دروازه خود کرد.

در دیگر دیدار این روز تیم‌های فوتسال خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان و نسیم روبه‌روی هم قرار گرفتند که 2 تیم بازی خوبی را به‌ نمایش گذاشتند، در اکثر مقاطع بازی، بازیکنان باشگاه خبرنگاران جوان صاحب توپ و میدان بودند و حملات زیادی را روی دروازه تیم فوتسال نسیم انجام دادند و دروازه‌ی این تیم را بارهاوبارها تهدید کردند اما در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر یک به پایان رسید.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: