جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 تير 1393     
توزیع مخازن پسماند خشک به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله در منطقه 11

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امورشهری و فضای سبز منطقه11 از توزیع مخازن 240 و 120 لیتری در مساجد سطح منطقه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

 کرم کریمی معاون امورشهری و فضای سبز منطقه 11 با اعلام این خبر گفت: منظور پیشبرد اهداف عالیه شهرداری تهران در مبحث بازیافت، اداره بازیافت منطقه در طول ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع مخازن پسماند خشک به مساجدو برگزاری کارگاه آموزشی بازیافت توسط کارشناسان کرده است

وی در ادامه افزود: به مناسبت ماه مبارك رمضان و با همت اداره بازيافت منطقه در راستاي ترويج فرهنگ تفكيك زباله از مبداء و حفظ محيط زيست ،كارگاه آموزشي با عنوان تفكيك زباله از مبدا در مساجد سطح منطقه ، براي نمازگزاران برگزار می گرددكه آموزش های مربوطه همراه با توزيع بروشورانجام می شود.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش سطح آگاهی درخصوص اهمیت بازیافت و جمع آوری پسماند خشک ، اداره بازیافت اقدام به برگزاری آموزش چهره به چهره خادمین مساجد در طول ماه مبارک رمضان می کند.

کرم کریمی با اشاره به توزیع مخازن به مساجد بیان داشت: مخازن 240 لیتری و 120 لیتری برای جمع آوری پسماند خشک به مساجد سطح منطقه توزیع می شود.

معاون امورشهری و فضای سبز منطقه 11 خاطرنشان کرد: در روزه های لیالی قدر نیرو های آماده باش بازیافت به طور ویژه پسماند خشک مساجد و حسینیه ها جمع آوری می کنند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: