جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 تير 1393     
زیرگذر تقاطع خیابان امام حسین و جاده قدیم به روزهای بهره برداری نزدیک می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پیشرفت عملیات احداث زیرگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع) (قاسم آباد) با جاده قدیم قم به مرز 80 درصد رسید.

محمد حسن وساق با اعلام این خبر افزود: عملیات احداث زیرگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع) با جاده قدیم قم هم اکنون در مرحله تکمیل دیواره های بتنی و ایزولاسیون سیستم مهار آب های زیرسطحی است. در واقع بیش از 75 درصد دیواره ها زیر پوشش نهایی بتن رفته و مجموعه عملیات قالب بندی، آرماتوربندی و بتن ریزی به منظور تکمیل این جبهه کاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از مجموعه اقدامات لازم برای بتن ریزی کف زیرگذر، تنها بخش مربوط به اجرای سیستم سپتیک باقی مانده است، گفت: این سیستم به دلیل بالا بودن سطح آب های زیرزمینی در جنوب شهر تهران اعمال شده و وظیفه تخلیه مستمر محدوده احداث سازه زیرگذر از رواناب ها را برعهده دارد.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زیرگذر خیابان امام حسین(ع) در کنار پل روگذر تقاطع مذکور، تسهیلات حمل و نقلی مناسبی برای شهروندان ساکن در قاسم آباد و همچنین ترافیک عبوری جاده قدیم قم در بر خواهد داشت. خیابان امام حسین(ع) معبر محلی پررفت و آمدی در محدوده قاسم آباد است که اگر دسترسی مستقیمی به جنوب جاده قدیم قم داشته باشد، هم ایمنی تردد افزایش می یابد و هم زمان سفر کمتر می شود.

گفتنی است ظرف روزهای گذشته، پل روگذر تقاطع غیرهمسطح خیابان امام حسین(ع)(قاسم آباد) با جاده قدیم قم به بهره برداری رسید تا به این ترتیب دسترسی خودروهایی که در مسیر شمال به جنوب جاده‌قدیم قم درحرکت هستند، به شرق خیابان امام‌حسین(ع) تسهیل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: